پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۴۸۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
شاکرمی با تاکید بر اینکه سلامت نیروی کار بسیار اهمیت دارد که با تغییر تکنولوژی ایمنی معادن بیشتر خواهد شد گفت: دولت الکترونیک در حوزه روابط کار را پیگیری کردیم و به مرحله اجرای سامانه جامع روابط کار رسیده‌ایم.
شعارسال: معاون وزیر کار با اشاره به اجرای سامانه جامع روابط کار در کشور گفت: با راه‌اندازی این سامانه مشکل قراردادهای سفید امضا که مشکل جامعه کارگری ما در کشور بود برطرف می‌شود.
 
 حاتم شاکرمی در دیدار با استاندار کرمان که با حضور پورابراهیمی برگزار شد با بیان اینکه امروز همایش ملی ایمنی و بهداشت کار در معادن در سرچشمه برگزار شد که خیلی ظرفیت خوبی بوده اظهار داشت: کرمان چند کار را باید انجام دهد چرا که بیشترین معادن در استان کرمان وجود دارد.
 
وی با اشاره به اینکه ما باید به معاهده‌نامه ایمنی معادن در دنیا ملحق شویم گفت: از سویی جایگاه نظام در جوامع بین‌المللی افزایش پیدا می‌کند و از سوی دیگر می‌توانیم از تکنولوژی روز دنیا در حوزه معادن استفاده کنیم و این دانش را در اختیار بگیریم.
 
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان اینکه معدنی در طبس با تعداد نیروی کم اما با استفاده از تکنولوژی روز معادن، بیشترین بهره‌برداری از معدن را انجام می‌دهد افزود: معادن استان کرمان باید مکانیزه شود.
 
وی با بیان اینکه این مسئله همت مسئولان استان را می‌طلبد تا تکنولوژی روز معادن را در معادن کرمان استفاده کنیم و مسئولان استان باید پیگیر باشند تصریح کرد: حقیقت این است که در راستای مکانیزه کردن معادن در کشور و استان بسیار کند هستیم.
 
شاکرمی با تاکید بر اینکه سلامت نیروی کار بسیار اهمیت دارد که با تغییر تکنولوژی ایمنی معادن بیشتر خواهد شد گفت: دولت الکترونیک در حوزه روابط کار را پیگیری کردیم و به مرحله اجرای سامانه جامع روابط کار رسیده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه کارگر و کارفرما نباید برای هر کاری به ادارات کار در استان‌ها مراجعه کنند افزود: با این سامانه کارگران و کارفرمایان در دفاتر اعلام هویت می‌کنند و بعد از آن هر شکایتی از طریق این سامانه انجام می‌شود.
 
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جزئیات این سامانه عنوان کرد: این سامانه حدود 48 زیرسامانه دارد و از این طریق 48 خدمت از این طریق به کارگران و کارفرمایان ارائه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه استان‌های کشور اعلام آمادگی کردند و تقاضای همکاری مسئولان در استان‌ها برای راه‌اندازی این سامانه جامع وجود دارد گفت: یکی از اهداف ما این است که هر ارباب رجوعی با کارشناس ما روبرو نشود و از فساد اداری نیز جلوگیری کرده و شفافیت ایجاد می‌کند.
 
شاکرمی با اشاره به اینکه سرورهای این سامانه در وزارت کار راه‌اندازی شده است افزود: با این سامانه از هر جای کشور می‌شود مشکلات کارگری را پیگیری کرد.
 
وی با بیان اینکه زیرساخت‌های راه‌اندازی این سامانه باید در استان کرمان فراهم شود گفت: قراردادهای سفید امضا همیشه مشکل جامعه کارگری ما در کشور بوده است که با راه‌اندازی این سامانه برطرف می‌شود.
 
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات تعلیمات حفاظت فنی وزارت کار فعال است عنوان کرد: در هشت استان کشور این مرکز تحقیقات راه‌اندازی شده است که با همکاری استان آماده راه‌اندازی این مرکز در کرمان هستیم و ظرفیت بسیار خوبی است.
 
وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان باید پول معادن ذغالسنگ کرمان را به‌موقع پرداخت کند گفت: نباید اجازه دهیم مشکلات اقتصادی به مشکلات اجتماعی و در نهایت امنیتی تبدیل شود و زمانی پول ذغال به‌موقع پرداخت نشود حقوق کارگر نیز به تعویق می‌افتد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   تسنیم ،تاریخ انتشار:   13  آذر 1398،کدخبر:  2153253،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
کاش این حرف ها را به عمل برسانید . بیچاره قشر کارگر چه کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین