پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
سجاد يکي از کشاورزان خوزستاني نتن زير را براي ما ارسال کرده و مي‌گويد وضع کشاورزي به دليل کارشکني ها و فساد دولتي بيش از پيش خراب شده...

شعار سال: شما داريد از لزوم حمايت از کشاورز و کشاورزي صحبت مي کنيد اما نمي‌دونم خبر داريد که: امسال براي اولين بار کود شيميايي باکيفيت که بوسيله جهادکشاورزي با قيمت مناسب توزيع مي‌شده قطع شده و کشاورزان مجبورند کودهاي بي کيفيت و در اکثر موارد تقلبي رو از بازار آزاد با قيمت هاي چندبرابر تهيه کنند؟

در آستانه فصل کشت گازوييل اکثر تراکتورها به بهانه هاي واهي توسط وزارت نفت قطع شده و کشاورزان مجبورند گازوييل رو به چند برابر قيمت واقعي از بازار سياه و دلالان سوخت تهيه کنند؟

فساد سيستماتيک در ادارات جهادکشاورزي بي داد مي‌کنه... کارمندان اين اداره اگه مقدار کمي کود، سم و يا بذر مرغوب که به دستشون ميرسه با پرونده هاي جعلي به افراد خاصي (دلالان) ميدن و بعد از فروش اون اقلام در بازار آزاد با سود فروش شريک ميشن؟

اکثر کشاورزان منطقه ما موتورهاي ديزلي براي آبياري دارن که اين موتورها از طرف وزارت نفت کارت سوخت شاملشون نشده و مجبورند گازوييل رو چند برابر قيمت از بازار آزاد تهيه کنند؟

همه اين موارد بعلاوه نرخ پايين خريد توسط دولت يعني افزايش هزينه هاي کشاورزي و کاهش راندمان... من هم مثل شما تصور مي‌کنم کساني از عمد به دنبال تعطيلي بخش کشاورزي هستند.

لطفاً پيگيري بفرماييد
با تشکر فراوان
کشاورزي از خطه خوزستان

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مصاف، تاریخ 20 آذر 98، کد مطلب: 31926: www.masaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین