پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۱۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
نیرو‌های حشد شعبی عراق از تدوین طرحی برای حفاظت از جشن‌های مسیحیان به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو مسیحی در استان نینوای این کشور خبر دادند.
شعارسال: ظافر الوکیل فرمانده تیپ ۵۰ حشد الشعبی به سایت المعلومه گفت: حشد شعبی یک طرح امنیتی قوی برای حفاظت از بخش تلکیف در دشت نینوا و روستای باطنایا و کلیسا‌های موجود در آنجا برای ادای مناسک و آیین‌های دینی ویژه میلاد عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی وضع کرده است.

وی افزود: همکاری بین شهروندان و نیرو‌های حشد شعبی برای اجرای این طرح در جریان است.

جواد جبیب فرمانده یگان ۱۳ حشد شعبی نیز به نوبه خود گفت: حشد شعبی طرحی امنیتی برای حفاظت از جشن‌های سال نو تدوین کرده و مردم شعائر دینی خود را با آزادی کامل انجام می‌دهند.

همچنین وزارت دفاع عراق امروز از دستگیری دو تروریست و کشف یک انبار در غرب استان الانبار خبر داد.

در بیانیه وزارت دفاع عراق آمده است: نیرو‌های لشکر دهم فرماندهی عملیات الانبار توانستند دو فرد مورد پیگرد بر اساس ماده چهارم مبارزه با تروریسم را در ایست و بازرسی‌های الحلابسه و الشراع دستگیر کرده و به اداره مبارزه با تروریسم الانبار تحویل دهند.

این بیانیه افزود: در پی دریافت اطلاعات مبنی بر وجود مواد منفجره در نزدیک یکی از خانه‌های متروک در منطقه الجرایشی، یگان اول تیپ ۳۶ پیاده نظام لشکر دهم به محل اعزام شد و یک مخفیگاه مهمات و ادوات نظامی در منطقه البوعلی الجاسم در غرب الانبار را کشف کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 5 دی 1398 ، شماره خبر: 2168289 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
0
تو عراق کس با مسیحی ها مشکل داره که؟
ناشناس
Canada
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
احترام به سایز ادیان در تمام رفتارهای شیعیان باید موج بزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین