پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر سبقت فاطمیون، حیدریون و زینبیون از ما در اخلاص و عمل به تأسی آن‌ها از جنگ هشت‌ساله اشاره کرد و گفت: جوانان پاک‌سرشت حزب‌الله لبنان مقابله با صهیونیست‌ها را «دفاع مقدس» می‌نامند.

شعار سال: سردار علی فضلی بعد از ظهر امروز در سومین همایش مشترک مدیران حوزه‌های علمیه و مسئولان بسیج طلاب و روحانیون که در محل هتل ولایت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت امام، علما و شهداست و مردم به پرچم‌داری علما و روحانیت توانستند ظرفیت بالقوه خود را تبدیل به بالفعل کنند.

وی جامعه روحانیت را عامل پیروزی‌های کنونی دانست و گفت: وظیفه مردم است که امانتی چون عالمان دینی بصیر را که نعمتی برای جامعه و انقلاب هستند، پاس بدارند؛ مردم امانت‌دار این حق‌الله هستند و این ملت دوشادوش روحانیت جهاد کرده و با هدایت‌های این طبقه پیشرو، پیروزی‌‌های بزرگی به دست آورده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به‌سرعت پیشروی‌های صدام در جنگ تحمیلی و ادعای تصرف یک‌هفته‌ای تهران،‌ افزود: با ندای امام (ره) هرکس توان مقابله داشت به میدان آمد، علماء و روحانیون به پشتوانه محبوبیت ذاتی این قشر در دل مردم، فرمان امام را در مساجد و نماز جمعه‌ها مطرح و استعدادهای پنهان آحاد ملت را در این راه منسجم و متحد نمودند.

فضلی با تأکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس بدون هدایت علماء و حضور مردم موفق نمی‌شد، گفت: روحانیت در به میدان آمدن بسیج مردمی تأثیرگذارترین تریبون انقلاب بود و هرکس در انجام‌وظیفه خود اخلاص عمل داشته باشد، بسیجی است و اگر نیت‌ها برای خدا خالص باشد، ارتشی، سپاهی، جهادی و روحانی فرقی ندارند و همه در پیشگاه الهی مقرب‌ترین جایگاه را دارند و بسیجی‌اند.

وی ادامه داد: ملت بصیر و فهیم ما به ارزش‌های ذاتی و دینی خود رو آورده‌اند و به آموزه‌های دفاع مقدس اقتدا کرده و از آن درس می‌گیرند؛ بنابراین باید از این ظرفیت‌های عظیم برای حضور قدرتمند در جنگ نرم و دفاع مقدس دیگری در برابر هجمه فرهنگی دشمنان استفاده کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 23 هزار یادواره شهدا در کشور برگزار می‌شود، بیان کرد: مردم تشنه دین خدا هستند و اگر جایی زاویه‌ای وجود دارد، ایراد از مردم نیست، بلکه عیب را باید از نزد کارگزاران دنیادوست جست.

فضلی فعالیت 200 هزار نفر در برگزاری اردوهای راهیان نور و بسیجی بودن 199 هزار نفر از آنان را نشان‌دهنده علاقه و توجه مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی و قدرشناسی آن‌ها از خون شهدا دانست و درباره مدافعان حرم افغانستانی گفت: حضور برادران افغانستانی در جبهه‌های نبرد با گروه‌های تکفیری و دفاع از حرم حضرت زینب (س) بسیار جالب‌توجه و قابل‌ستایش و تقدیر است.

وی تأکید کرد: برخی فاطمیون، حیدریون و زینبیون در اخلاص و عمل، گاهی از ما نیز سبقت می‌گیرند؛ به‌طوری‌که جوانان پاک‌سرشت حزب‌الله لبنان مقابله با صهیونیست‌ها را «دفاع مقدس» می‌نامند و در راه استقامت بر راه حق خود به شهدای جلیل‌القدر جنگ هشت‌ساله ما تأسی می‌جویند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 23 مرداد 95 ، کد مطلب: 13950523001322: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین