پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتقال تجربیات و انتشار فرهنگ متعالی پاسداران و جوانان موضوع بسیار مهمی است که امروز پاسداران دهه‌های اول و دوم مشغول انتقال نسلی در سپاه هستند و این انتقال با لطف خدا به نحو احسن اجرا می‌شود.

شعارسال: سردار علی فضلی، امروز با اشاره به برگزاری تجمع سراسری پاسداران حریم ولایت در اهواز با تبریک میلاد امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر اظهارداشت: در آستانه سالروز تأسیس سپاه پاسداران در اردیبهشت سال 1358 هستیم و 37 سال از عمر انقلاب اسلامی با عنایت خدا و رهبری امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای را پشت سر نهاده‌ایم.

وی با اشاره به حضور خود در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: برگزاری این برنامه‌های تربیتی و انسان ساز در مجموعه سپاه برای یادآوری ارزشهای انقلاب اسلامی و دوران پرافتخار دفاع مقدس برای نسلهای جوان‌تر سپاه است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخلاف خواست و اراده دشمنان و معاندین که چشم طمع به برخی مناطق کشور ما و از جمله استان خوزستان دارند و به دنبال ایجاد شکاف و توطئه در میان مردم هستند هوشیاری مردم و مسئولان این بستر را فراهم کرده تا بستر برای انتقال تجربیات به نسل‌های جوان‌تر سپاه فراهم شود.

وی تأکید کرد: انتقال تجربیات و انتشار فرهنگ متعالی پاسداران و جوانان موضوع بسیار مهمی است که امروز پاسداران دهه‌های اول و دوم مشغول انتقال نسلی در سپاه هستند و این انتقال با لطف خدا به نحو احسن اجرا می‌شود.

سردار فضلی با اشاره به برنامه پاسداران حریم ولایت در خوزستان تأکید کرد: این اردوها و برنامه‌ها با هدف انتقال همین ارزشها و آمادگی پاسداران این مرز و بوم تدارک دیده و شده است و بسیار برای ما مهم هستند.

وی گفت: برنامه‌های رزمی و بصیرتی و سایر برنامه‌های مورد نیاز برای دفاع از دین خدا در جنگ سخت و نیمه سخت برای مجموعه پاسداران جوانان تدارک دیده شده که در این اردوها پیگیری می‌شود.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به طرح دشمن در براندازی فرهنگی نظام جمهوری اسلامی گفت: نقطه اصلی تلاشها و اقدامات دشمنان فتنه سال 88 بود که آنها تلاش کردند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: از این نکته غافل بودند که نظام اسلامی چون ریشه در قرآن و عترت و مفاهیم اسلامی دارد در سایه اطاعت از امام خامنه‌ای از این بحران عبور کرد و مردم ایران اسلامی پیروز این میدان بودند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاريخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395، کد خبر: 1054127 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین