پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۵۲۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
عضو هیأت رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه مافیای خودرو با استفاده از ربات در ثبت‌نام‌ متقاضیان خودرو اختلال ایجاد می‌کنند، بر ورود دستگاه‌های نظارتی برای حل این مشکل تاکید کرد
شعارسال: عضو هیأت رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه مافیای خودرو با استفاده از ربات در ثبت‌نام‌ متقاضیان خودرو اختلال ایجاد می‌کنند، بر ورود دستگاه‌های نظارتی برای حل این مشکل تاکید کرد
 
*** مافیای خودرو با استفاده از ربات در ثبت‌نام‌ متقاضیان خودرو اختلال ایجاد می‌کنند
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، سیدجواد حسینی‌کیا پیرامون اعتراض مردم به خودروسازان در ثبت‌نام‌های اخیر مبنی بر اینکه ظرف چند دقیقه سایت‌های ثبت‌نام بسته شده و امکان خرید خودرو وجود ندارد، اظهار داشت:
 
برای بررسی این موضوع تحقیقاتی انجام  شده است که به صورت غیررسمی اعلام شد که مافیاهای خودرو با استفاده از ربات اقدام به ثبت‌نام در سایت‌ها می‌کنند.
 
عضو هیأت رئیس کمیسیون صنایع مجلس افزود: این اخبار غیررسمی به کمیسیون صنایع مجلس رسیده است که وقتی سامانه خرید خودرو برای یک تا ۲ ثانیه باز می‌شود و هزاران نفر خواهان ثبت‌نام تعدادی خودرو هستند، متاسفانه مافیا با استفاده از روش‌های غیرقانونی و بهره‌گیری از ربات تعدادی خودرو را ثبت‌نام می‌کنند.
 
 *** سایت‌های ثبت‌نام کننده خودرو همکاری نمی‌کنند
 
حسینی‌کیا با بیان اینکه مردم خواهان ثبت‌نام خرید خودرو از این اقدام خودروسازان گلایه داشتند ، بیان داشت:
 
مردم شکایات خود را به کمیسیون صنایع مجلس اعلام کردند که کمیسیون همه مدارک ثبت‌نام  و مسائل مالی را مهیا کرده است و حتی چند مرحله ثبت‌نام نیز انجام شده اما به یکباره سایت‌های ثبت‌نام کننده خودرو اعلام می‌کنند که ظرفیت تکمیل است.
 
وی ادامه داد: وزارت صنعت و نهادهای نظارتی باید نسبت به بکارگیری ربات از سوی مافیای خودرو برای ثبت‌نام  متقا‌ضیان خودرو اقدام کنند و جلوی سوء‌استفاده را بگیرند.
 
*** نهادهای مسئول به موضوع مافیای خودرو رسیدگی کنند
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، عضو هیأت رئیس کمیسیون صنایع مجلس در پایان، اظهار داشت:
 
 به نظر می‌رسد که باید کمیسیون صنایع مجلس، کمیسیون اصل ۹۰ از وزارت صمت و نهادهای نظارتی و حتی وزارت اطلاعات بخواهد که نسبت به بررسی و صحت و سقم اقدامات اخیر مافیای خودرو در ثبت‌نام خودرو اقدام کنند.
 
لازم است نهادهای امنیتی به این موضوع ورود کنند و این تذکر به وزارت صمت و دستگاه‌های امنیتی درباره بکارگیری ربات از سوی مافیای خودرو کاملا وارد است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  صنایع  ،تاریخ انتشار:   7 دی   1398،کدخبر:  153274 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
وقتی سایت برای ثبت نام متقاضیان ثانیه ای باز میشه یعنی چی ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین