پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۵۳۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل تبلت و لوازم جانبی از افزایش ۱۰ درصدی تقاضای بازار موبایل در سه ماه پایانی سال خبر می دهد.

شعار سال: ماه‌های پایانی سال همواره با افزایش تقاضای خرید کالا روبرو هستیم که این روند در مورد بازار موبایل نیز صادق است.

شب عید همواره یکی از پر رونق‌ترین و البته تنش زا‌ترین بازار‌ها بوده است چراکه افزایش تقاضا به همان میزان که به رونق کسب و کار‌ها کمک می‌کند، چالش‌هایی را نیز برای کسبه به منظور تامین کردن کالا ایجاد می‌کند.

آخرین جلسه کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل با هدف برنامه ریزی در جهت تامین به موقع و کنترل بازار مصرف و جلوگیری از التهابات احتمالی در بازار موبایل کشور با حضور ذینفعان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد. در این جلسه برنامه‌های کوتاه مدتی برای ساماندهی بازار ارائه شد.

رضا قربانی عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل و رییس کمسیون ساماندهی و تنظیم بازار این انجمن ضمن ویژه خواندن بازار موبایل کشور گفت: در هیچ بازاری همچون بازار موبایل، این میزان گردش مالی و نقدینگی نمی‌بینیم. همین موضوع بیانگر اهمیت و خاص بودن حوزه موبایل کشور است.

قربانی افزود: این گردش مالی در شب عید با توجه به افزایش تقاضای مصرف کنندگان بیشتر نیز خواهد شد. از این رو با همفکری فعالین این حوزه، تمهیداتی را برای تامین و تنظیم بازار موبایل در شب اندیشیده‌ایم.

او با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تقاضای بازار موبایل در شب عید گفت: با بررسی روند واردات و مصرف کشور، پیش بینی میکنیم که در ۳ ماهه پایانی سال دست کم به ۴ میلیون دستگاه موبایل برای تامین بازار نیاز داشته باشیم. از این رو با تمامی ذینفعان موبایل در حال گفتگو و تعامل هستیم تا با تمام توان برنامه‌های پیشنهادی این انجمن را جهت تامین و تنظیم بازار به اجرا درآورند.

قربانی گفت: در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، امیدواریم تا پایان سال بتوانیم نیاز بازار را تامین و از التهاب در بازار شب عید جلوگیری کنیم. البته در این مسیر به همراهی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیازمندیم که در این خصوص قول‌های مساعدی داده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اقتصادنیوز، تاریخ 11 دی 98، کد مطلب: 318962: www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
با ریزش قیمت موبایل افزایش تقاضا هم پیش اومده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین