پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
رییس بنیاد نخبگان استان کرمان با اشاره به ضعیف بودن استان در برندسازی اظهار کرد: متاسفانه تاکنون به بحث برندسازی در استان کرمان توجه نشده است در حالی که استان کرمان پتانسیل‌های فراوانی برای برندسازی در کشور و حتی جهان دارد که باید در طرح آمایش سرزمینی به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

شعارسال : علیرضا سعیدی در پانل اجتماعی و فرهنگی طرح آمایش استان کرمان با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مشکلات فرهنگی استان کرمان بحث اشتغال است.

وی با بیان اینکه اشتغال با ایجاد کارخانه و صنایع بزرگ به وجود نخواهد آمد، افزود: توسعه استان تنها با ایجاد فرآیندهای کارآفرینی و توجه به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان به وجود خواهد آمد و باید این دو مقوله در طرح‌های آمایشی استان کرمان مدنظر قرار گرفته شود.

سعیدی با اشاره به تحصیل 150 هزار دانشجو در استان کرمان تصریح کرد: متاسفانه وجود این دانشجوها به دلیل نبود فضای کار پس از فارغ‌التحصیلی به یک تهدید برای استان کرمان تبدیل شده است ضمن آن که بسیاری از مراکز آموزش عالی استان کرمان نیز از امکانات حداقلی برای تحصیل دانشجویان برخوردار نیستند که باید در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

رییس بنیاد نخبگان استان کرمان با اشاره به فرار و مهاجرت نخبگان استان کرمان نیز گفت: در استان کرمان هم اکنون با مهاجرت شدید نخبگان روبرو هستیم که باید در برنامه‌ها و طرح‌های استان کرمان شرایطی را فراهم کنیم که از حضور این نخبگان بتوانیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگ کردن یک شهر اساسا امری اشتباه است، افزود: بزرگ کردن یک شهر باعث ایجاد مشکلات فراوانی خواهد شد و توسعه تنها نباید محدود به یک یا چند شهر باشد بلکه باید توسعه در سراسر استان صورت گیرد.

سعیدی تصریح کرد: متاسفانه وجود برخی دانشگاه‌ها در شهرهای کوچک استان باعث تغییر فرهنگ بومی آن منطقه شده است که نیاز به بازنگری و آسیب شناسی در این موضوع را داریم و امیدواریم در طرح آمایشی استان به این مقوله نیز توجه وی‍ژه ای شود.

رییس بنیاد نخبگان استان کرمان با اشاره به ضعیف بودن استان در برندسازی اظهار کرد: متاسفانه تاکنون به بحث برندسازی در استان کرمان توجه نشده است در حالی که استان کرمان پتانسیل های فراوانی برای برندسازی در کشور و حتی جهان دارد که باید در طرح آمایش سرزمینی به این موضوع توجه ویژه ای شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت قطره ، تاریخ انتشار چهارشنبه 13 آبان 1394 ، کد مطلب : 94081308015 : www.ghatreh.com

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین