پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۹۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: ما سوریه را خاکریز خود می دانیم زیرا دشمنان هدف خود را ایران می دانند.

شعار سال: سید رضا اکرمی در مراسم افتتاح دفتر آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی در کرمانشاه اظهار داشت: خانم هیلاری کلینتون چندی پیش اعتراف کرده بود که امریکا برای ایجاد تروریست های داعش رایزنی های بسیاری کرده است.

وی افزود: امروز (غربی‌ها) پدیده داعش را که به وجود آورده اند دامن خودشان را گرفته است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق نباشند، آنها به دنبال لطمه زدن به ایران هستند.

اکرمی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه بدون شک مجالس مومنان در دنیا همچون باغ های بهشت در آخرت هستند، گفت: تاریخ انقلاب همچون تاریخ اسلام فراز و نشیب های بسیاری تجربه کرده است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در ادامه آیت الله موسوی اردبیلی را مجاهدی در مسیر دین دانست و گفت: دفتر نمایندگی آیت الله اردبیلی در کرمانشاه نیز مجاهدت های خود در مسیر دین را ادامه خواهد داد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه با اشاره به سالروز میلاد امام رضا (ع) گفت: مجموعه مدیران کشور از ابتدای انقلاب تاکنون حتی یک روز برای بررسی مسائل فرهنگی کشور وقت نداشته اند.

اکرمی با بیان اینکه دشمن برای مقابله با ما دست به انواع جنگ ها زده است، گفت: امروز دشمن برای مقابله با ایران اسلامی به شدت به دنبال لطمه زدن به فرهنگ ما است.

وی تاکید کرد: ما باید کار فرهنگی به معنی اطلاع رسانی انجام دهیم و به سوالات مردم پاسخ دهیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مومنان نباید به هم تهمت زنند گفت: هر روز روزنامه هایی را می بینیم که به هم تهمت های مختلف می زنند و به یکدیگر می تازند که کار شایسته ای نیست.

دفتر آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی در بلوار طاق بستان کرمانشاه گشایش یافت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395، کد مطلب: 210033:www. mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین