پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۵۵۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد بر حرکت صنعت بیمه به سمت هوشمندسازی تاکید کرد.

شعارسال: عباس معمارنژاد در جلسه شورای عمومی این سندیکا، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، اقتصاد هوشمند است، اظهار داشت معاونت امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی به دنبال اجرای این طرح است و هم اکنون این طرح در بخش بانکداری کشور در حال اجرا است.

معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه صنعت‌بیمه نیز باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند، افزود: باید در کشور بیمه دیجیتال نیز اجرایی شود و یکی از ابعاد بیمه دیجیتال، استفاده از فناوری‌های نوین است ولی مهمترین بخش آن در توسعه مدل کسب و کار بوده که باید این مدل به روزرسانی شود.

*** راه‌های افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه

وی خاطر نشان کرد: در بیمه دیجیتال برخلاف نگاه سنتی که از درون صنعت به جامعه است، باید نگاه ما از جامعه به صنعت بیمه باشد یعنی باید آنچه مورد نظر مشتری را تولید و ارائه کرد.

 معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد همچنین یکی از راه‌های افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه در آینده را فروش بیمه‌های عمر و زندگی دانست و بر گسترش این محصول در جامعه تاکید کرد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 24دی1398، کدخبر: 155882 : sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
هنوز میری بیمه کار داری همش کاغذبازی میکنن تازه فکس هم به ندرت ؛چی و میخان هوشمندسازی کنن ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین