پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۴۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
وزنه‌بردار دسته فوق سنگین کشورمان گفت: تالاخادزه گرجستانی به هیچ وجه برنده رقابت سالمی نبود. این رقابت بی شک رقابتی کثیف بود که حتی مدالش ارزشی نخواهد داشت.

شعارسال: بهداد سلیمی پس از حذف ناباورانه از مسابقات دسته فوق سنگین وزنهبرداری المپیک 2016 ریو اظهار داشت: همه دیدند که به راحتی حقم را خوردند. هر چه اعتراض کردیم، میگفتند حق با شما است. حتی تاماش آیان، رییس فدراسیون جهانی میگفت حق با توست اما کاری از دست من برنمیآید. چرا رییس فدراسیون جهانی باید این حرف را بزند؟ چرا باید به این راحتی حقم را بخورند؟

وی ادامه داد: تمام این اتفاقات به خاطر آقای «جلود» و همسرش رخ داد که در هیأت ژوری حضور داشتند. من لقب جلاد را به آنها میدهم. به خاطر دشمنی با علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران نخواستند من مدال بگیرم. وزنهای زدم که هیچ مشکلی نداشت اما به راحتی آن را خطا گرفتند. دیگر روحیهای نداشتم که وزنه سوم را بزنم. جانی برایم باقی نمانده بود. خیلی آماده بودم و خیلی تمرین کرده بودم. تا جایی که رکورد یک ضرب جهان را شکستم.

وزنه‌بردار دسته فوق سنگین کشورمان تصریح کرد: احتمالاً مشکل‌شان با کسب سه طلا توسط ایران بود. آیان گفت حق با توست اما کاری از دست من برنمیآید. در حالی که رییس فدراسیون جهانی حق وتو دارد و میتواند هر کاری انجام دهد.

سلیمی ادامه داد: مدالها داده شد. حریف گرجستانی خیلی آماده بود و انصافاً هم خوب وزنه زد. رکورد المپیک را زد و من فقط اجازه ندادم رکورد یک‌ضرب را به نام خودش ثبت کند. من هم خیلی آماده بودم.

وی در پایان گفت: اصلاً نمیدانستم حرکتم خطاست. سه چراغ سفید دیدم و پایین رفتم. «سجاد» هم شاهد است. با این حال خودم را جمع کردم و یک حرکت دیگر را زدم. در حرکت سوم واقعاً دیگر نشد. در تمرینات تا 255 کیلوگرم آمده بودم. اگر در رقابت شرکت می‌کردم، اجازه نمیدادم ورزشکار گرجستانی رکورد مجموع را از ایران بگیرد اما نگذاشتند. رقابت سالمی نبود و رقابت کثیفی بود. حتی مدال کثیفی بود. آقای جلاد سرم را برید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 27 مرداد 1395، کدمطلب: 132619 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین