پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
مدیرکل دفتر بحران و مناطق محروم کمیته امداد از هماهنگی های لازم با سازمان مدیریت بحران کشور برای انجام بیمه حوادث واحدهای مسکونی و لوازم منزل دو میلیون خانوار تحت حمایت این نهاد خبر داد.

شعار سال: احمد دولت آبادی با بیان اینکه این نهاد روزانه حوادث و سوانح غیرمترقبه برای مددجویان را رصد و پیگیری می‌کند، افزود: سال گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ خانوار در حوادث و بلایای طبیعی بیش از ۴۹ میلیارد ریال خسارت از بیمه دریافت کردند.

وی در مورد سرانه جبران خسارت‌های ناشی از حوادث و سوانح غیر مترقبه برای تمامی مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت تصریح کرد: تعهدات پرداخت خسارت به مددجویان شهری تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و برای خانواده‌های روستایی و عشایری تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض پیش بینی شده است.

دولت آبادی ادامه داد: پیگیری‌های جدی و مستمری برای برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با اجرای طرح بیمه حوادث در برخی استان‌ها برای ایجاد وحدت رویه و ارائه مطلوب و موثر در بازتوانی خانواده‌های آسیب دیده انجام شده است. همچنین سال گذشته حدود ۲۷ هزار نفر از مددجویان و کارکنان آموزش‌های لازم در این زمینه را دیدند و امسال نیز با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور برای ۳۳۴ هزار از مددجویان دارای شرایط دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و امور مناطق محروم کمیته امداد گفت: این نهاد طی سال‌های گذشته رویکرد خانواده ‌محوری را در دستور کار خود قرار داده است و از سال ۹۰ نیز فعالیت‌های پژوهشی این نهاد در راستای توجه به محل زندگی مددجویان انجام می‌شود به طوری که مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مورد توجه کمیته امداد قرار گرفته است و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در این مناطق با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 27 مرداد 95 ، کد مطلب: 132889: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین