پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۹
استاندار ایلام ؛مدیرانی که در مسیر سرمایه گذاری مانع ایجاد می کنند از سر راه برداشته می شوند.

شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی در پنجمین نشست شورای معادن استان با اشاره به این مهم که نبایست روند مطلوب سرمایه گذاری در استان متوقف شود، تاکید کرد: آنچه که متوقف می شود ادامه کار مدیرانی است که حضور آنان مانع ایجاد سرمایه گذاری در استان می شود.

استاندار ایلام در ادامه به تلاش های صورت گرفته برای ایجاد امنیت سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت: امروز استان ایلام امن ترین استان کشور برای سرمایه گذاران است و هرگز اجازه نخواهیم داد عده‌ای با ندانم کاری این وضعیت مطلوب را خراب کنند.

وی امنیت سرمایه گذاری را برداشتن مانع بروکراسی از سر راه سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: امنیت سرمایه‌گذاری یعنی همکاری و تعامل ادارات و سیستم مدیریتی با سرمایه گذاران و ایجاد تسهیل در مسیر آنان است.

سلیمانی دشتکی امنیت سرمایه گذاری را باز بودن افق دید مدیران عنوان کرد و گفت: مدیر دید باز در بین بخشنامه ها و دستورالعمل ها می گردد و راهی برای حل مسائل پیدا می کند نه اینکه بیاید از قوانین بهانه ای برای انجام ندادن کار بسازد!

وی امنیت سرمایه گذاری را استقبال و پهن کردن فرش قرمز بر سر راه سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: در این مسیر تلاش ها بایست به شکلی انجام گیرد که نتیجه آن بازکردن مسیر ورود نهادها، ارگانها، بنیادها و هلدینگ ها به استان باشد.

وی در ادامه خواستار پرداختن مدیران به متن قضایا شد و گفت: متن امروز رسیدگی به امور مردم، ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال و حرکت در مسیر توسعه استان است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 2بهمن1398، کدخبر: 954142: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
یعنی آقای سلیمانی خودت از اوناش نیستی ؟!!!!!!!!!!11
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین