پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
به نظر می‌رسد "دونالد ترامپ" نامحبوب‌ترین رییس جمهوری امریکا توانسته با سازماندهی کارزار انتخاباتی پرشور با حضور طرفداران، پیشتاز عرصه رقابت‌های انتخاباتی باشد.
شعارسال: با اشاره به چگونگی هموار شدن مسیر پیروزی دوباره ترامپ در انتخابات می‌نویسد:"می توان تصور کرد که در اولین ساعات ۴ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی ترامپ فریاد خواهد زد "شما امریکا را دوباره بزرگ و باعظمت نگه داشتید" و دور دوم ریاست جمهوری اش را آغاز کند. برای میلیون‌ها نفر در خارج از امریکا تصور پیروزی دوباره ترامپ دشوار است. آنان از خود می‌پرسند چگونه نامحبوب‌ترین رییس جمهوری امریکا که فضای آن کشور را دو قطبی و دچار شکاف کرده دوباره پیروز خواهد شد؟
"وندی شیلر" پژوهشگر علوم سیاسی در دانشگاه براون می‌گوید:"خارجی‌ها می‌گویند چگونه انتخاب دوباره او ممکن است، اما اگر شما یک رای دهنده متوسط امریکایی باشید و شش تا هشت سال رکود اقتصادی را پشت سر گذاشته باشید برای‌تان اقتصاد خوب اولویت دارد. این عرصه‌ای است که دموکرات‌ها در آن موفق نبوده اند و مانعی در برابر پیروزی آنان خواهد بود".



این روزنامه می‌افزاید: "در دوره ترامپ دوران رکود اقتصادی پشت سر گذاشته شد. اکنون بازار‌های امریکا از ثبات پایداری برخوردارند و نرخ بیکاری به پایین‌ترین حد در نیم قرن گذشته رسیده است. طبق نظرسنجی مشترک "ای بی سی" و "واشنگتن پست" ۵۶ درصد از امریکایی‌ها باور دارند ترامپ توانسته به خوبی اقتصاد را هدایت و مدیریت کند. شیلر می‌گوید اگر تا زمان انتخابات وضعیت این گونه ادامه یابد احتمال پیروزی ترامپ بالاست. او معتقد است در وضعیت خوب اقتصادی رای دهندگان تمایل زیادی به تغییرات رادیکال ندارند و مایل به ادامه وضع کنونی خواهند بود".

"گاردین" می‌نویسد: "کارزار تبلیغاتی ترامپ موفق بوده است. این کارزار از او چهره یک فرمانده کل قوا که دیوار در مرز مکزیک ساخته و... ارائه داده ؛ کار‌هایی که در زمان اوباما انجام نشدند. کارزار ترامپ اعلام کرده که استیضاح رییس‌جمهوری شوی نمایشی دموکرات‌ها و اقدامی فاقد اعتبار است. ترامپ امیدوار است که بتواند با چهره و شخصیت فردی خود پیروز شود. او در سه ماه گذشته در ده گردهمایی طرفداران‌اش شرکت کرده است".

این روزنامه می‌نویسد: "رقبای ترامپ در حزب دموکرات نیز هر یک مشکلاتی دارند. "جو بایدن" همانند کلینتون نماینده جناح سنتی حزب دموکرات است. او نماد دوران اوباما است. ترامپ علیه پسر او نیز اتهام فساد را مطرح کرده است. این‌ها مسائل خوبی برای او نیستند. "برنی سندرز" و "الیزابت وارن" نامزد‌های دیگر دموکرات‌ها نیز بیش از اندازه چپ قلمداد می‌شوند و در دید بسیاری از رای دهندگان رفاه و پیشرفت به سبک امریکایی را در معرض خطر قرار می‌دهند".

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1398 ، کدخبر:  633928 ، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
اتنتخابات آمریکا از انتخابات های ما هم بی حساب و کتاب تره فقط ادعا دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین