پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلابی گری راه برون رفت از مشکلاتی است که دشمنان برای ایران اسلامی به وجود می آورند.

شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی جمعه شب در نشست سراسری مسئولان بسیج دانشجویی با عنوان 'خط امام راحل' افزود: مصون سازی در برابر مشکلات، با تبعیت از خط امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیروی از خط امام راحل نشان دهنده توجه به جایگاه ولایت است که کشور و نظام اسلامی را از گزند دشمنان مصون می دارد.

حجت الاسلام رئیسی افزود: نخستین شاخص مکتب سیاسی امام راحل دلدادگی به پروردگار متعال است، همان گونه که امام خمینی (ره) همواره عبد صالح خداوند بودند و عالم را محضر خدا می دانستند.

وی بیان کرد: دومین شاخص مکتب سیاسی امام، باور داشتن مردم و توجه به نیازهای آنان است همان گونه که انقلاب اسلامی ایران متعلق به مردم است، ابزار قدرت و پشتوانه محکم این نظام نیز مردم هستند.

وی پیوند بین سیاست و معنویت را از دیگر شاخص های مکتب سیاسی حضرت امام ذکر و بیان کرد: همه جنایاتی که در جهان بر مردم تحمیل شده ،نتیجه جدایی سیاست از دیانت بوده است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: از دیگر شاخص های مکتب سیاسی امام، برقراری عدالت اجتماعی است زیرا توسعه یافتگی در سایه عدالت اجتماعی محقق می شود.

حجت الاسلام رئیسی، توجه به نجات محرومان عالم را از دیگر شاخص های مکتب سیاسی امام (ره) برشمرد و گفت: حضرت امام همواره نجات مستضعفان را مورد تاکید قرار داده و مورد خطابشان مردم بودند.

وی بیان کرد: نظام استکباری بشر را از فهم واقعیت ها دور نگه داشته و وجود هفت هزار شبکه ماهواره ای ، شناختی از واقعیت به مردم ارائه نمی دهد در حالی که این نظام حاضر به فعالیت شبکه های بصیرت افزا مانند شبکه 'المنار' نیست.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار به دنبال تغییر ذائقه مردم است و مرزبانان فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی باید مراقب نفوذ دشمن باشند و در این زمینه از ترویج اندیشه انقلابی بهره گیرند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 29 مرداد 1395، کدمطلب: 82194664 (5509657) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین