پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
مسئول بسیج دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از چشم انتظاری بلند مدت دانشجویان این دانشکده برای تاسیس دانشکده جدید خبر داد و گفت: وزیر بهداشت در سفر به استان به این مسئله رسیدگی کند.

شعار سال: سید جلال محمدی، مسئول بسیج دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در خصوص وعده‌هایی که برای تاسیس یک ساختمان جدید برای دانشکده بهداشت این دانشگاه مطرح شده، گفت: بیش از دو سال از کلنگ زنی برای تاسیس یک ساختمان جدید برای دانشکده بهداشت می‌گذرد، اما هنوز خبری از ساخت آن به گوش نمی‌رسد.

محمدی افزود: ما در این دو سال در یک ساختمان خیلی کوچک که کاربری اداری دارد، مشغول به تحصیل هستیم؛ ساختمانی که تعداد کلاس‌های آن بیشتر از ۹ کلاس نیست.

این فعال دانشگاهی در ادامه گفت: با گذشت یک سال از کلنگ زنی و روی کار آمدن سرپرست سابق دانشگاه، بهانه‌های همیشگی نبود بودجه و مشکلات مالی مانعی برای شروع این پروژه شد. باید از همان ابتدا که کلنگ زنی می‌شد، مطالبه می‌کردیم و نمی‌گذاشتیم کار به اینجا برسد و همه چیز به دست فراموشی سپرده بشود.

وی تاکید کرد: متاسفانه با گذشت دوسال هنوز خبری از تاسیس یا شروع پروژه نیست. با توجه به اینکه وزیر بهداشت هفته آتی قصد سفر به خراسان شمالی را دارد، امیدواریم به این مسئله رسیدگی کند و دست یاری خود را به دانشجویان زیادی که مجبور به تحصیل در چنین جایی هستند، دراز کنند. واقعیت امر این است که مکانی که ما در آن به تحصیل می‌پردازیم، اصلا مناسب عنوان دانشکده نیست.

محمدی تاکید کرد: مطالبه به حق دانشجویان داشتن یک دانشکده مجزا با محیطی مناسب برای فراگیری درس است که متاسفانه از آن محروم هستیم. دانشجویان طی این دوسال اقداماتی مثل طومار نویسی، نامه نگاری و جمع آوری امضا برای از سرگیری ساخت دانشکده انجام داده اند، اما عملا به جایی نرسیده است.

مسئول بسیج دانشکده بهداشت علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: وقتی ریاست سابق دانشگاه اوضاع نامطلوب ساختمانی که در ان در حال تحصیل هستیم را مشاهده کرد، متاسفانه تلویحا اظهار داشت: پول نیست از سرتان هم زیاد است.


وی در ادامه گفت: این ساختمان اداری که فعلا در آن ساکن هستیم، از کمبود کلاس و ضعف سیستم گرمایشی و سرمایشی رنج می‌برد و حتی طبق کوری کلوم جدید آموزش بهداشت این مکان به اصطلاح دانشکده فاقد موارد احراز صلاحیت و لوازم آموزش بهداشت می‌باشد و در صورت عدم رسیدگی به فلج شدن شبکه بهداشت استان نیز منجر خواهد شد.

 

 محمدی گفت: پس از روی کار آمدن شورای صنفی جدید، فعالیت مطالبه گرایانه دانشجویان از سر گرفته شد. در همان زمان بود که زمزمه تاسیس دنشکده دارو به گوش رسید؛ آن هم در زمانی که پروژه‌های نیمه کاره زیادی مثل دانشکده بهداشت و خوابگاه آقایان روی دست دانشگاه مانده بود.

این فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: بعد از مدتی با سفر ریاست جمهوری دانشکده دامپزشکی که کلنگ آن همزمان با دانشکده بهداشت به زمین خورده بود، افتتاح شد و این باعث خشم دانشجویان دانشکده بهداشت شد.

وی در پایان گفت: سوال اساسی ما اینجاست که بالاخره چه زمانی قرار است که رویای ساخت بنای دانشکده بهداشت به تحقق بپیوندد؟ بیشتر از دوسال است که ما در مکانی غیر حرفه‌ای و بدون استاندارد‌های حداقلی در حال تحصیل دانشگاهی هستیم در صورتی که نیاز به یک مکان مجزا و اختصاصی داریم. از وزیر بهداشت خواهشمندیم که به امورات دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رسیدگی کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 11 بهمن 98، کد مطلب: 791648: www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
در یک جمله کوتاه خلاصه میشه
باعث تاسف است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین