پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۹۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
متاسفانه در کشورمان هنوز مناطق محروم بسیاری وجود دارد که از نعمت های ضروری بی بهره اند. مناطقی که کودکان آنجا از نعمت مدرسه مناسب محروم اند و در شرایط دشوار تحصیل می کنند. در ادامه در پرشین وی می خواهیم یک نامه دختربچه به رهبر انقلاب را ببینیم که درخواست ساخت مدرسه کرده است.

شعارسال: نامه یک دختر دبستانی از روستای سفید برگ استان کرمانشاه با پاسخ رهبر انقلاب همراه شد.

یک دختر از روستای سفید برگ در ۱۷ کیلومتری شهر جوانرود از توابع استان کرمانشاه به رهبر انقلاب نامه نوشت و درخواست ساخت مدرسه و ادامه تحصیل داد که پاسخ رهبر انقلاب را دریافت کرد و در روستای این دختر مدرسه احداث شد.

تعداد بازدید : 66

 

بد نیست بدانید ۷۲ مدرسه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه افتتاح می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از افزایش سرانه فضای آموزشی هر دانش‌آموز در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبرداد و گفت: ۷۲ مدرسه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

 

نظری با بیان اینکه تعداد ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس شامل ۲۵ مدرسه شهری و ۵۳ مدرسه روستایی در آبان‌ماه سال ۹۶ در مناطق زلزله‌زده آسیب دید افزود: پس از آن عملیات ساخت ۱۹۰ پروژه با ۸۰۰ کلاس درس با زیربنای ۷۱۶۰۸ مترمربع با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز شروع شد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: میزان اعتبار تعهد شده حدود ۱۲۰میلیارد تومان از سوی بانک‌ها، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و اتاق بازرگانی است.

 

نظری با بیان اینکه تعداد ۲۵ مدرسه درمناطق زلزله‌زده که دچار آسیب جزئی شده بودند تعمیر، مرمت و بازسازی شد بیان کرد: ساماندهی موقت دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده در بیش از ۴۵۷ کلاس درس پیش ساخته پس از زلزله، ارسال ۴۰هزار بسته لوازم‌التحریر و ارسال ۳۰۰ دستگاه کولر آبی پایه‌دار جهت استفاده در کانکس‌های آموزشی از دیگر اقدامات نوسازی مدارس بود.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه بودجه حوزه عمرانی آموزش و پرورش در شهرستان‌ها بسیار کم است عنوان کرد: این بودجه فقط برای نوسازی و تعمیر هزینه می‌شود و برای تأسیسات مدارس و دیگر هزینه‌ها بودجه نداریم.

 

نظری همچنین از نصب ۴ میلیارد تومان تجهیزات کلاسی در مدارس طی امسال خبرداد و افزود: برای هوشمندسازی مدارس نیز ۲/۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرشین وی، تاریخ انتشار: 15بهمن1398 ، کدخبر: - : persianv.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین