پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
لیست اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو که صلاحیت آنها توسط هیات شورای نگهبان احراز شده است و مجاز به شرکت در رقابت انتخاباتی می باشند را می توانید در خبر زیر مشاهده نمایید.

شعار سال:فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو از سوی وزارت کشور به این فرمانداری اعلام شد.

جهانبخش حیدری افزود: نامزد‌های تایید صلاحیت شده انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان، از ۲۴ بهمن می‌توانند فعالیت تبلیغاتی خود را شروع کنند.

او گفت: اسامی نامزد‌های احراز صلاحیت شده در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو به شرح ذیل است.

۱- ناهید احمدیان

۲- کیخسرو اسماعیلی

۳- مجتبی بخشی پور

۴- تورج بدری

۵- مسعود جابری

۶- علی جلیلیان

۷- مرتضی جلیلیان

۸- ایوب جمشیدی

۹- اکبر جوهری

۱۰- شیردل حیاتی

۱۱- الهام حیدرزاده

۱۲- علی محمد رحیمی

۱۳- نورالدین زارعی

۱۴- سید مظفر سیدی

۱۵- علی صابری

۱۶- حمید رضا محمدی

۱۷- مصطفی محمدی

۱۸- شهریار مصطفایی

۱۹- نادر نادری

۲۰- حیدر نجفی

۲۱- حمید رضا نجفی نژاد

۲۲- قدرت الله نظری

نماینده عالی دولت در اسلام آبادغرب گفت: در مجموع از ۴۳ داوطلب ثبت نامی برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پنج تن انصراف دادند و ۲۲ تن تایید صلاحیت شدند که ۲ تن از احراز صلاحیت شدگان از حوزه انتخابیه کرمانشاه به اسلام آبادغرب تغییر حوزه دادند.

حیدری افزود: مکان‌های مشخص برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شده و نامزد‌ها تنها در این مکان‌ها مجاز به نصب پوستر و عکس هستند.

سایت شعار سال هیچ گونه تعهدی در قبال و صحت و سقم اسامی منتشره ندارد و فقط بازتابی از منابع آگاه در این زمینه را ارائه می دهد.لذا از کلیه ذی نفعان و ذی صلاحان این امر درخواست می شود در صورت مشاهده هر مغایرتی در ارائه اسامی ،به این سایت اطلاع رسانی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:24بهمن1398،کد خبر:7245019،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین