پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
لیست اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی حوزه انتخابیه مرند و جلفا که صلاحیت آنها توسط هیات شورای نگهبان احراز شده است و مجاز به شرکت در رقابت انتخاباتی می باشند را می توانید در خبر زیر مشاهده نمایید.

شعار سال:فرماندار ویژه مرند اسامی نامزدهای حوزه انتخابیه مرند و جلفا را اعلام کرد.

نامزدهای تایید صلاحیت شده استان کرمانشاه،حوزه انتخابیه مرند و جلفا

 داود گرشاسبی تصریح کرد: ۷۱ نفر کاندیدا در این حوزه انتخابیه ثبت نام کرده بودند که در نهایت ۲۴ نفر تأیید صلاحیت شدند که یک نفر به عنوان نماینده مردم مرند و جلفا به مجلس راه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اسامی نامزدها ابراز داشت: فریبا ایاسه، علی بی غم، معصومه پاشایی بهرام، محمدرضا پورصالحی، محمدرضا توکلی مرند، مهدی جعفرپور، هادی جمشیدی، عزت اله حبیب زاده، رسول حسین زاده، اصغر خلفی، هادی رحمن زاده بهرام، داود رفاهی، اکبر زراعی یام، سید سجاد سیدنژاد، اصغر شکوری، روح اله علی نژاد، جعفر فتحعلی زاده، رضا قاسم زاده، سید رسول موسوی، عیسی میرزایی، سید حسن میرکاظم زاده اقدم، سید جابر میرنیا، رضا نظری و نوروزعلی واحد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در شهرستان‌های مرند و جلفا هستند.

رئیس ستاد انتخابات مرند و جلفا با اشاره به تعداد صندوق‌های این حوزه انتخابیه عنوان کرد: ۲۵۸ صندوق برای دو شهرستان مرند و جلفا در نظر گرفته شده است، ۱۸۰ صندوق در مرند و ۷۸ صندوق در جلفا مستقر خواهد شد و ۵ هزار نفر در برگزاری انتخابات این حوزه انتخابیه همکاری دارند.

فرماندار ویژه مرند همچنین عنوان کرد: رقابت انتخاباتی باید در چارچوب قوانین و مقررات باشد، نباید به سمت ستیز پیش برویم، توسعه در بستر آرامش محقق می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما به نفع یا ضرر هیچ کاندیدایی اقدام نمی‌کنیم، گفت: دستگاه‌های اداری حق ورود به مصادیق انتخاباتی ندارند، اما همه قصد داریم که سطح بالایی از مشارکت مردم در انتخابات تحقق یابد.

گفتنی است، ۳۶۴ نامزد در استان آذربایجان شرقی برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ۲ اسفندماه برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال هیچ گونه تعهدی در قبال و صحت و سقم اسامی منتشره ندارد و فقط بازتابی از منابع آگاه در این زمینه را ارائه می دهد.لذا از کلیه ذی نفعان و ذی صلاحان این امر درخواست می شود در صورت مشاهده هر مغایرتی در ارائه اسامی ،به این سایت اطلاع رسانی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق،تاریخ انتشار:24بهمن 1398،کد خبر:1041238،www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین