پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
اکبر اعلمی نماینده‌ اسبق تبریز در مجلس که برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ردصلاحیت شده است، در یادداشتی تلگرامی نوشت:کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان بطور شفاف به این پرسش پاسخ دهد.

شعار سال: در پی کشف و شناسایی دستکم ۷ شبکه سوداگران خرید و فروش صلاحیت و مدعی ارتباط با شورای نگهبان توسط بنده و دوستان دلسوزم و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی فعالیت‌ آنها و ارائه گزارش‌های متعدد به اشخاص و نهادهای متولی و همکاری نزدیک و موثر سردار رحیمی و معاونش آقای استیری در پیگیری دقیق گزارش‌های ما و به دام انداختن یک شبکه از ۷ شبکه معرفی شده در هتل هویزه، چرا بطور ناگهانی رحیمی؛ رئیس حفاظت و بازرسی این نهاد برکنار و رابطه مسوولان حفاظت از ۱۶ بهمن با اینجانب بطور کامل قطع شد و چرا سایر شبکه‌ها و سرنخ‌های بسیار مهم شناسایی و معرفی شده آماده بهره‌برداری دیگر که شهود و مدارک فراوان آن موجود است، در حد کیس هتل هویزه که تا مرحله رد و بدل شدن پول ادامه داشت، ادامه نیافت!؟

این درحالیست که پس از نشستی که با آقای علی جنتی داشتم و گزارشی از فعالیت چند شبکه خرید و فروش صلاحیت به او نیز ارائه دادم، در ۷ بهمن با بنده تماس گرفته و اظهار داشت؛ “همه اطلاعات را به حاج‌آقا (شیخ‌احمد جنتی) منتقل کردم. ایشان آقای رحیمی را صدا کرد و آمد و با ایشان هم مفصل صحبت کرد و کاملا در جریان بود و داره دنبال می‌کنه و خیلی هم از شما تعریف می‌کرد آقای رحیمی و گفت کاملا سوار کار هستیم و دنبال می‌کنیم…. حالا شما ارتباطتان را با آقای رحیمی حفظ کنید و همه مطالب را به آقای رحیمی منتقل کنید”.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی انصاف، تاریخ 25 بهمن  98، کد مطلب: 216218: www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین