پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
لیست اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کردستان حوزه انتخابیه قروه و دهگلان که صلاحیت آنها توسط هیات شورای نگهبان احراز شده است و مجاز به شرکت در رقابت انتخاباتی می باشند را می توانید در خبر زیر مشاهده نمایید.

شعار سال:پس از اتمام مهلت تأیید صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه قروه و دهگلان 17 نفر نهایی شده و اسامی آنان اعلام شد.

پس از پایان مهلت چند مرحله ای برای تأیید صلاحیت ها و اعتراضات مرتبط، بالأخره اسامی نهایی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان های قروه و دهگلان معرفی شدند.

براساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان قروه تعداد 17 نفر کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس نهایی و اعلام رسمی شد تا طبق زمانبندی لازم از 24 بهمن ماه بتوانند به صورت قانونی و رسمی تبلیغات خود را انجام دهند.

اسامی کاندیداهای تأیید شده به شرح زیر است:

1- فاطمه فرهادی

2- پرویز اوسطی

3- مسعود مفاخری

4- هوشنگ بختیار

5- فتح الله پناهی

6- مرتضی جوانمردی

7- خالد رضایی

8- برزو سهرابی نور

9- مجتبی رضایی

10- شمس الله رضایی

11- هادی عبدالملکی

12- حبیب الله محمدی تلوار

13- محمد خالديان

14- فردين محمدي

15- امید مفاخري

16- حسين مفاخري

17- محمد قربان کیانی

سایت شعار سال هیچ گونه تعهدی در قبال و صحت و سقم اسامی منتشره ندارد و فقط بازتابی از منابع آگاه در این زمینه را ارائه می دهد.لذا از کلیه ذی نفعان و ذی صلاحان این امر درخواست می شود در صورت مشاهده هر مغایرتی در ارائه اسامی ،به این سایت اطلاع رسانی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کرد پرس،تاریخ انتشار:22بهمن 1398،کد خبر:209316،kurdpress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین