پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۴۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
رییس ستاد انتخاباتی لرستان گفت: با توجه به ایجاد مشکل برای نمایندگان بخشدار کوهنانی کوهدشت و فرمانداری دلفان در حین برگزاری انتخابات، این افراد برکنار و بلافاصله افراد جایگزین آنها معرفی شدند.

شعار سال: محمود ثمینی روز جمعه در محل ستاد انتخابات لرستان بدون اشاره به نوع مشکل این افراد و یا بازداشت شدن آنان اظهار داشت: اجازه نمی دهیم خلالی در روند برگزاری درست و سالم انتخابات ایجاد شود.

وی تاکید کرد: کاندیداها، طرفداران و ستادهای آنان آمادگی پذیرش نتیجه قانونی انتخابات را داشته باشند و به افرادی در محل شعب قانون شکنی کرده اند تذکرات لازم داده شده است.

وی ادامه داد: بارها  به افراد قانون شکن تذکر داده ایم تا  پس از دادن رای و خروج از محل در اطراف شعب تجمع نکنند اما  برخی با منظورهای خاص و برای کاندیدای خاصی قصد تبلیغات دارند که تذکر داده و برخورد شده است.

ثمینی تصریح کرد: به افرادی که خود را پیروز دانسته اند تذکر دادیم که  توقع بیجا میان طرفداران خود ایجاد نکنند تا زمانی که نتایج رسمی اعلام شود.

وی گفت: تعرفه  های رای را با نظارت هیات نظارت در اختیار فرمانداری ها قرار داده ایم و با کنترل لازم، نصب دوربین های نظارتی و هوشمند و ایمنی نگهداری شد و تاکنون نیز تعرفه اضافی درخواست نشده است.

۱۷۱کاندیدا ی مجلس یازدهم لرستان در حال رقابت هستند.

در این دوره از انتخابات یکهزار و  ۴۸۹ شعبه برای استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۲۵ شعبه شهری و ۷۶۴مورد روستایی می باشد و تعداد شعب اخذ رای ثابت و سیار نیز به ترتیب ۸۹۴ و ۵۹۵ مورد است .

 آمار واجدین شرایط رای دادن در استان  یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر اعلام  شده که از این تعداد ۷۴۱هزار و ۹۸۶ نفر مرد و ۷۳۸ هزار و ۶۵۸ نفر دیگر زن هستند .

متولدین روز دوم اسفند ۱۳۸۰/۱۲/۲ و قبل از آن با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می توانند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای دهند.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2اسفند1398 ، کدخبر: 83684336: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین