پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۵۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
تیم فوتسال بانک‌پاسارگاد، در بازی فینال مسابقات لیگ دسته اول کارگران تهران، با غلبه بر تیم ایمن آرامش، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، دیدار نهایی مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کارگران تهران در تاریخ 28 بهمن سال 1398 برگزار شد و بانک‌پاسارگاد موفق شد با برتری 2 بر یک، تیم ایمن آرامش را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد؛ این تیم جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر کارگران در سال آینده را نیز کسب کرد. تیم فوتسال بانک پاسارگاد پیش از این در مسابقات جام برندها هم به مقام قهرمانی دست یافته بود.

گفتنی است مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کارگران استان تهران از دی ماه سال جاری و طی دو ماه، در 3 گروه 6 تیمی با حضور تیم‌های بانک‌پاسارگاد، بسیج ایران خودرو، داروسازی رازک، سینا دارو، بهنوش، افق فرتاک، نفت‌پارس، مخابرات، واگن‌سازی تهران، بسیج ایران خودرو دیزل، پاکسان، ایمن آرامش، مپنا، کاله و دخانیات در مجموعه کارگران تهران برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 3 اسفند  98، کد مطلب: 972: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین