پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
معاون وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، روند خوبی را طی می‌کند.جمشید تقی‌زاده درباره روند خصوصی سازی شدن پرسپولیس و استقلال گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، روند خوبی را طی می‌کند و توانستیم مجمع عمومی دو باشگاه را بدون مشکل برگزار کنیم. فدراسیون فوتبال در زمان دادکان کار ارزشمندی کرد و دو ساختمان به نام این دو باشگاه خرید که سند آنها هنوز به نام فدراسیون فوتبال ایران است.

شعار سال: جمشید تقی‌زاده درباره روند خصوصی سازی شدن پرسپولیس و استقلال گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، روند خوبی را طی می‌کند و توانستیم مجمع عمومی دو باشگاه را بدون مشکل برگزار کنیم. فدراسیون فوتبال در زمان دادکان کار ارزشمندی کرد و دو ساختمان به نام این دو باشگاه خرید که سند آنها هنوز به نام فدراسیون فوتبال ایران است.

تقی زاده گفت: در مجمع آینده فدراسیون فوتبال با واگذاری مالکیت ساختمان این دو باشگاه از فدراسیون به استقلال و پرسپولیس و نیز ورزشگاه‌های درفشی‌فر و مرغوبکار، سرمایه آنها برای ورود به بورس افزایش خواهد یافت و شرایط بهتری پیدا می‌کنند. اموال دیگری هم از دو باشگاه کشف شده، از جمله پنج آپارتمان متعلق به پرسپولیس که مقرر شد با انتقال مالکیت و اسناد به دارایی‌های پرسپولیس اضافه شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 11 اسفند    98، کد خبر:   1358946، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین