پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
قبادی دانا از کمک ۱۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به سازمان بهزیستی کشور برای کنترل ویروس کرونا خبر داد.

شعار سال: وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره کمک رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به سازمان بهزیستی کشور برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به سازمان بهزیستی کشور کمک شد.

وی بیان کرد: از این مبلغ، ۲۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دارای ضایعه نخاعی که در منزل نگهداری می‌شوند، واریز شد تا بتوانند مواد ضدعفونی کننده، ماسک، لوازم بهداشتی و اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را خریداری کنند.

قبادی دانا گفت: بخشی از این مبلغ نیز برای مراکز شبانه روزی نگهداری از سالمندان، معلولان جسمی_حرکتی و بیماری روانی مزمن نیز واریز شد که تعدادا افرادی که در این مراکز نگهداری می‌شوند بیش از ۴۷ هزار نفر است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: برای پیشگیری از ویروس کرونا در شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست نیز مبالغی به حساب خیریه هایی که متولی نگهداری از این کودکان هستند جهت تهیه وسایل مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا واریز شد.

قبادی دانا تصریح کرد: برای کمپ‌هایی که افراد معتاد در آن‌ها نگهداری می‌شوند نیز علاوه بر دستورالعمل‌های مربوطه، مبالغی نیز برای تهیه اقلام مورد نیاز بهداشتی واریز شد.

وی اضافه کرد: اعتبار اختصاص یافته به این مراکز بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال بود که در پرداختی‌های جدید نیز ۱۰۰ میلیارد ریال با مساعدت بنیاد مستضعفان به حساب معلولان وابسته به بستر واریز شد که در مجموع مبلغ ۱۲۸ میلیارد ریال برای جامعه هدف و مراکز در این زمینه اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۸۰ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط روانشناسان بهزیستی به هموطنان در سراسر کشور است.

وی گفت: افرادی که اضطراب و مشکلات روحی-روانی در اثر استرس ابتلا به ویروس کرونا دارند، می‌توانند از ۸ صبح تا ۸ شب خدمات رایگان دریافت کنند‌.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ: 13 اسفند 98، کد خبر: 7269419، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین