پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۵۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم مراجعه شهروندان برای خرید شب عید و رکود ایجاد شده در کسب و کار بساط گستران، شهرداری منطقه ۹ تهران نسبت به اهدای کارت هدیه یک میلیونی به ۱۰۰نفر از دست فروشان واقعی که با شارژ مالی بنیاد مستضعفان همراه بوده است، اقدام کرد.
شعار سال: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم مراجعه شهروندان برای خرید شب عید و رکود ایجاد شده در کسب و کار بساط گستران، شهرداری منطقه ۹ تهران نسبت به اهدای کارت هدیه یک میلیونی به ۱۰۰نفر از دست فروشان واقعی که با شارژ مالی بنیاد مستضعفان همراه بوده است، اقدام کرد.

نظر به دستور مدیریت ارشد شهری مبنی بر ایجاد شرایطی برای جبران وضعیت بوجود آمده در فضای کسب و کار بساط گستران در مناطق شهری در حد بضاعت، به همت شهرداری منطقه۹ نسبت به شناسایی دست فروشان واقعی منطقه طبق فرم‌های درخواستی و فعالیتی که دارند اقدام شده است.

بر اساس این گزارش نمایند‌های شهرداری منطقه۹ و اداره بازرسی و شرکت شهربان در راستای اهدای کارت‌های هدیه به بساط گستران واقعی و دارای سابقه که در محور‌های اصلی نظیر خیابان‌های شمشیری، هاشمی، ۲۱متری جی، خیابان آزادی و استادمعین با تاکیدات سرپرست شهرداری منطقه۹ مبنی بر لزوم رعایت انصاف در توزیع اقدام کردند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 29 اسفند 1398، کدخبر: 98122922241 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین