پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
تصاویری از سفر وزیر پیشین بهداشت به منطقه بسیار محروم جازموریان در جنوب کرمان را می بینید.

شعار سال: دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر پیشین بهداشت، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«با سلام و احترام خدمت تمامی مردم عزیز ؛

امروزکه اکثر ملت‎ها و دولت‎ها با مشکل همه‎گیری کرونا مواجه هستند؛ وظیفه خود دانستم به عنوان یک پزشک، آرزو کنم در سایه‎ی لطف الهی، تلاش تیم‎های فداکار بهداشت و درمان سراسر کشور، هدایت مدیران ستادی و همکاری هموطنان فهیم، این بحران و خطر جدی را پشت سر بگذاریم و شاهد سلامت و سربلندی ملت بزرگ ایران باشیم.

بیش از یک سال است که دل نوشته‎هایم را منتشر نمی‌کنم؛ سکوت کرده‎ام و فقط برای خود، می‎نویسم؛ اما چند روز قبل که برای چندمین نوبت در سال جاری توفیق همراهی با خیریه نورآوران سلامت نصیبم شد و به منطقه بسیار محروم جازموریان در جنوب کرمان رفتم، تصمیم گرفتم هرگاه با نورآوران همراه می‌شوم، تصاویر و مشاهداتم را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم.

آن‎چه در این سفر شاهدش بودم، در چند جمله خلاصه می‎شود؛ در روستاهای بخش زهکلوت جازموریان، زندگی که هیچ، زنده ماندن هم چنان سخت است و جان فرسا که در باور نمی‎گنجد.

آن هم برای مردم پاک و شریفی که چهل سال پیش، بهترین آرزوها را برای ارتقای معیشت ایشان داشتیم.

خدا کند سرگرمی‎های بی‎شمار زندگی در ایران سیاست زده‎ی امروز، ما را از توجه به ارزش‎های والای انسانی محروم نسازد و مردم را از یاد نبریم.

پاینده و سلامت باشید

۱۳۹۸/۱۲/۱۴»

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار: 14اسفند1398 ، کدخبر: 1372309: www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین