پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه در پادشاهی عربستان از بازداشت محمد بن نایف، ولیعهد پیشین این کشور به اتهام خیانت خبر داد.

شعار سال:منابع آگاه در پادشاهی سعودی از بازداشت محمد بن نایف به اتهام خیانت خبر دادند.

 روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه در پادشاهی عربستان از بازداشت محمد بن نایف، ولیعهد پیشین این کشور به اتهام خیانت خبر داد.

این روزنامه در گزارشی نوشت: محمد بن سلمان، ولیعهد فعلی و وزیر جنگ عربستان پشت پرده بازداشت محمد بن نایف است. همچنین نواف بن نایف، برادر کوچکتر محمد بن نایف نیز بازداشت شده است.

وال استریت ژورنال نیز اعلام کرد احمد بن عبدالعزیز، برادر پادشاه عربستان نیز در میان بازداشت شدگان قرار دارد.

مقامات امنیتی سعودی صبح جمعه با مراجعه به محل اقامت این شاهزادگان، علاوه بر بازداشت آن‌ها محل اقامتشان را نیز بازرسی و تفتیش کردند.

بلومبرگ نیز گزارش داد احمد بن عبدالعزیز و محمد بن نایف با یکدیگر در حال مسافرت بودند که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند. جرم این دو شاهزاده سعودی خیانت بزرگ به پادشاهی عربستان عنوان شده است.

نیروهای امنیتی پس از بازداشت، این دو شاهزاده سعودی را به یک اردوگاه نظامی صحرایی منتقل کردند و احتمالاً درپی بازجویی از آن‌ها هستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:17اسفند1398،کد خبر:7273278،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین