پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
دیوان پادشاهی عربستان در اعلامیه فوت شاهزاده جوهرة بن عبدالعزیز اشاره‌ای به این امر نکرد که وی مادر ولیعهد سابق این کشور بوده است. در بیانیه مذکور نامی از محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور سابق این کشور برده نشده و تنها نام سعود بن نایف بن عبدالعزیز، پسر دیگر شاهزاده جوهره ذکر شده است.

شعارسال: دیوان پادشاهی عربستان در اعلامیه فوت شاهزاده جوهرة بن عبدالعزیز اشاره‌ای به این امر نکرد که وی مادر ولیعهد سابق این کشور بوده است. در بیانیه مذکور نامی از محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور سابق این کشور برده نشده و تنها نام سعود بن نایف بن عبدالعزیز، پسر دیگر شاهزاده جوهره ذکر شده است.

دیوان پادشاهی عربستان در اعلامیه فوت شاهزاده جوهرة بن عبدالعزیز اشاره‌ای به این امر نکرد که وی مادر ولیعهد سابق این کشور بوده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که شاهزاده جوهرة بنت عبد العزیز بن مساعد بن جلوی آل سعود، روز جمعه از دنیا رفت.

در این بیانیه که پیش از اقامه نماز میت برای وی صادر شده بود، آمده است: اقامه نماز برای شاهزاده جوهرة پس از نماز مغرب برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه در بیانیه دیوان پادشاهی عربستان این بود که در آن نامی از محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور سابق این کشور برده نشده و تنها نام سعود بن نایف بن عبدالعزیز، پسر دیگر شاهزاده جوهره ذکر شده است.

ویدئوهایی در صفحه اینستاگرام محمد بن نایف منتشر شده که گریستن وی به خاطر غم از دست دادن مادرش را نشان می‌دهد.

همچنین کاربران در توئیت‌هایی، تصویری از ولیعهد سابق عربستان منتشر کردند که وی در این تصویر در حال انتقال مادرش با یک ویلچر بود.

محمد بن نایف ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ در حکمی از منصب ولیعهدی عربستان خلع شد و پادشاه سعودی پسرش محمد بن سلمان را جانشین وی کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 15 تیر 1398 ، کدخبر:487432 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین