پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۸۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
تقریبا یک سال از برکناری محمد بن نایف از ولیعهدی سعودی می‌گذرد و از آن تاریخ یعنی از بیستم ژوئن سال گذشته میلادی (۳۰ خرداد ۹۶) اطلاعات چندانی درباره وی به جز عکس‌هایی که در صفحه منتسب به وی منتشر می‌شود، در دست نیست.
شعارسال: ‌20 ژوئن 2017  (30 خرداد 96 ) بود که محمد بن نایف که در دو دهه گذشته یکی از مهره های قدرتمند در دستگاه امنیتی عربستان بود و پادشاه بعدی این کشور به شمار می رفت، با فرمان ملک سلمان پادشاه عربستان برکنار شد و محمد بن سلمان پسر وی، جای بن نایف را گرفت.

پس از برکناری بن نایف، برخی منابع از بازداشت خانگی وی خبر دادند و اینکه هیچ یک به جز اعضای نزدیک خانواده‌اش حق ملاقات با وی را ندارند و حتی ولیعهد معزول 57 ساله برای دیدن هیچ کس به غیر از مادر سالخورده‌اش حق خروج از منزل را آن هم با همراهی نگهابان جدیدی که برای مراقبت از او گماشته شده بودند، نداشت.

حتی یک منبع نزدیک به نایف گفته بود که وی خواستار سفر به سوئیس یا لندن برای اقامت دائم شده بود که سلمان و پسرش با این درخواست مخالفت کرده بودند.

از زمان برکناری بن نایف که تقریبا یک سال می‌گذرد، بر اساس تصاویر معدودی که از وی در فضای مجازی منتشر شده است، وی به کارهای شخصی و تفریحاتی همچون شکار و بازی با نوه‌هایش مشغول بوده است.

در تازه‌ترین عکسی که از وی منتشر شده است،‌وی در حال نماز خواندن با داماد(نایف بن ترکی بن عبدالله) و نوه‌اش( عبدالله بن سعود) است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار: 2خرداد 1397 ، کدخبر: 1732671 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
برای چه ایشان دقیقا از ولیعهدی خلع شده بود , احتمالا عوامل بیگانه در آن دخالت کرده بودند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
عربستان به دلیل مصالحه با ظلم محکوم بهشکست و ذلته و این سنت قطعی الهیست
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
سلمان شمشیر رو از رو بسته
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین