پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۶۷۱۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
روحانی در تماس با عبدالناصر همتی بر ضرورت و اهمیت تأمین منابع مورد نیاز مراکز درمانی کشور و همچنین بر تداوم حمایت بانک مرکزی در تأمین ارز و ترخیص کالاهای مورد نیاز مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا تأکید کرد.

شعار سال: روحانی در تماس با عبدالناصر همتی بر ضرورت و اهمیت تأمین منابع مورد نیاز مراکز درمانی کشور و همچنین بر تداوم حمایت بانک مرکزی در تأمین ارز و ترخیص کالا‌های مورد نیاز مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا تأکید کرد.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان امشب در تماس تلفنی با رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره بر ضرورت و اهمیت تأمین منابع مورد نیاز مراکز درمانی کشور بر تداوم حمایت بانک مرکزی در تأمین ارز و نیز پشتیبانی از ترخیص هرچه سریعتر لوازم بهداشتی مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا تأکید کرد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 3 فروردین    99، کد خبر:   537891، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین