پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۱۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
علیرضا زالی ،فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلانشهر تهران، گفت: اگر بخواهیم مردم در منزل بمانند تا زنجیره انتقال ویروس کنترل شود، مهم‌ترین نکته برای آن، استمرار تعطیلی ادارات و مراکزی از این قبیل است.

شعار سال:فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلانشهر تهران، گفت: اگر بخواهیم مردم در منزل بمانند تا زنجیره انتقال ویروس کنترل شود، مهم‌ترین نکته برای آن، استمرار تعطیلی ادارات و مراکزی از این قبیل است.

علیرضا زالی، در خصوص موج بازگشت مسافران نوروزی به شهر تهران، اظهار داشت: هنگامی که این افراد قصد خروج از شهر را داشتند به وسیله تب‌سنج مورد بررسی قرار گرفتند، اما برخی افراد که بدون علامت هستند یا در دوره نهفتگی بیماری قرار دارند طبعاً در این روش به درستی شناسایی نشدند.

وی با تاکید بر اینکه ممکن است فردی که در دوره نهفتگی قرار دارد پس از رسیدن به شهر مقصد علائمش آشکار می‌شود، ادامه داد: به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم عزیزان ما در هلال احمر و وزارت بهداشت، پروتکل جامع‌تر و سخت‌تری را برای غربالگری مسافران هنگام بازگشت به شهرها انجام دهند که بخش زیادی تحت پوشش قرار گیرند.

زالی افزود: پیشنهاد مشخص ما این است که در ورودی شهرها محلی مشخص شود و مسافران به آنجا هدایت شوند تا توسط پزشک معاینه شوند و تنها به تب‌سنج اکتفا نشود؛ چراکه برخی افراد با مصرف تب‌بر علائمشان کاهش می‌یابد. کسانی که بدون توجه به هشدارها به سفر رفته‌اند و بار زحمتی به دوش کادر درمانی گذاشته‌اند باید این میزان معطلی برای انجام چنین کاری را بپذیرند.

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلانشهر تهران، با تاکید بر اینکه تب سنجی روشی قطعی برای شناسایی بیماران نیست، تصریح کرد: تب سنجی زمانی ارزشمند است که افراد را مورد معاینه بالینی قرار دهیم و طی پرسش‌ها و مشاهدات سایر علائمشان را نیز بررسی کنیم.

وی درباره موارد مطرح شده در جلسه روز گذشته ستاد مدیریت کرونا در کلانشهر تهران، گفت: طی نامه‌ای از وزیر بهداشت درخواست‌هایی داشته‌ایم. مواردی مانند تمامی پیشنهادات برای ایجاد جریمه و طراحی مکانیسم‌هایی برای عدم خروج افراد از استان تهران از جمله موارد قید شده است.

زالی تاکید کرد: اگر بخواهیم مردم در منزل بمانند مهم‌ترین نکته، استمرار تعطیلی مراکز اداری است که این موضوع قرار است بررسی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:5فروردین1399،کد خبر:4884957،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
باید جلوی سفرها رو می گرفتیم نه اینکه ترافیک در ورودی شهرها درست کنیم
محمدرضا کیانفر
Netherlands
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
علیرضا زالی رئیس مقابله با کرونا گفت: با ایمنی گله‌ای خیلی‌ها می‌میرند.

آقای زالی،
باید سریعاً طرز تولید الکل طبی به مردم آموزش داده شود و زندانیانی که دادستان مدعی‌شان بوده بلااستثنا آزاد گردند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین