پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: در تلاش هستیم تا به بهترین شکل به همکاری فدراسیون والیبال با کولاکوویچ خاتمه دهیم.
شعار سال: سرپرست تیم ملی والیبال گفت: در تلاش هستیم تا به بهترین شکل به همکاری فدراسیون والیبال با کولاکوویچ خاتمه دهیم.

امیر خوش‌خبر در مورد فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی اهل مونته‌نگرو تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: قرار بر این شده تا قرارداد کولاکوویچ فسخ شود. قرارداد ایشان با ما تا پایان المپیک ۲۰۲۰ بود و حالا که المپیکی در کار نیست، مذاکره برای فسخ قراردادش آغاز شده است.

سرپرست تیم ملی والیبال ادامه داد: تصمیم فدراسیون به اطلاع کولاکوویچ رسیده است و ایشان هم انتظار چنین تصمیمی را داشت. ما در تلاش هستیم تا به بهترین شکل به همکاری طرفین خاتمه دهیم.

وی در مورد سرمربی آینده تیم ملی گفت: قطعاً یک مربی سطح بالای خارجی برای المپیک در کنار تیم ملی خواهد بود، ولی تصمیم نهایی و جزئیات انجام کار باید در روز‌های کاری و با حضور رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون مشخص شود. با توجه به اینکه مسابقه‌ای پیش روی تیم ملی نیست، عجله‌ای برای انتخاب سرمربی جدید نداریم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 فروردین 1399، کدخبر: 2230971 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین