پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
احمد خرم گفت‌: مجلس یازدهم، مثل هفتمین دوره، با وزرا کاری نخواهد داشت و مستقیماً سرکوب روحانی را در دستور کار قرار خواهد داد.

شعار سال:احمد خرم گفت‌: مجلس یازدهم، مثل هفتمین دوره، با وزرا کاری نخواهد داشت و مستقیماً سرکوب روحانی را در دستور کار قرار خواهد داد.

 احمد خرم، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، اظهار داشت: شکل‌گیری مجلس یازدهم مرا یاد رد صلاحیت 3400 نفره در انتخابات مجلس هفتم می‌اندازد .


اصولگرایان تندرو احساس کردند قافیه را باخته‌اند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: هم در سال 78 و هم در سال 98، یک شیوه حذفی از برخورد را با اعمال رد صلاحیت فله‌ای پیگیری کردند تا اصلاح‌طلبان نتوانند خودشان را در معرض رأی مردم قرار دهند. در واقع در هر 2 مقطع زمانی اصولگرایان تندرو احساس کردند قافیه را باخته‌اند. به همین خاطر هم انتخابات مجلس هفتم و هم انتخابات مجلس یازدهم در فضایی کاملاً غیررقابتی برگزار شد.


تندروهای مجلس هفتم‌ گفته بودند خرم در دولت آدم قلدری است

او همچنین توضیح داد: درباره اینکه مجلس یازدهم چه عملکردی در قبال دولت خواهد داشت باید منتظر و امیدوار بود که تندروی‌ها کنار گذاشته شود. یادم می‌آید در مجلس هفتم، تندروها به این نتیجه رسیدند، که مرا استیضاح کنند. حتی تندروهای مجلس هفتم‌ در جلسات گفته بودند خرم در دولت آدم قلدری است و باید بینی‌اش را به خاک بمالیم و به خیال خودشان با استیضاح بینی دولت را به خاک مالیدند، که البته خیال باطلی داشتند.


بعضی از استیضاح‌کننده‌ها بعداً ابراز پشیمانی کردند

وزیر راه دولت اصلاحات افزود: آنها در حالی در این وهم به سر می‌بردند که آن استیضاح باعث شد بُرد من در بین مدیران و البته مردم کوچه بازار بُردِ سیاسی بیشتری از قبل شود. همچنین در جلسه استیضاح هم خیلی از مسائل برای مردم روشن شد و جامعه فهمید تندروها دنبال کار و رفع مشکلات نیستند. حتی بعضی از استیضاح‌کننده‌ها بعداً در محافل مختلف و حتی پیش خود من ابراز پشیمانی کردند .


مجلسی‌ها برخورد تند و حذفی با دولت خواهند داشت

خرم تاکید کرد: تحرکات احتمالی مجلس یازدهم با دولت را می‌توان از چند جنبه بررسی کرد؛ مثلاً در اینکه برخورد تند و حذفی با دولت خواهند داشت شک و تردیدی نیست. در حالی که در وهله اول باید با در نظر گرفتن شرایط و بحران‌ها،‌ از درگیری پرهیز کرد تا بتوانیم با انسجام از وضعیت پرخطر فعلی عبور کنیم.


مجلس یازدهم، مثل هفتمین دوره، با وزرا کاری نخواهد داشت

رئیس سازمان نظام مهندسی در ادامه گفت: مجلس یازدهم،‌ مثل هفتمین دوره، با وزرا کاری نخواهد داشت و مستقیماً سرکوب روحانی را در دستور کار قرار خواهد داد. حتی برخی از کاندیداها رسماً اعلام کردند برای شکستن کلید روحانی آمده‌اند و آماده‌اند. معلوم است دود این رفتار حتماً به چشم ملت خواهد رفت و باید گفت این نگران‌کننده‌تر از ویروس کروناست .


امیدوارم این‌ بار هم جلوی تخریب،‌ مقابله و تخاصم گرفته شود

او ادامه داد: همچنین سابقه تاریخی به ما یادآوری می‌کند رهبری معظم انقلاب هیچ‌وقت با برخورد حذفی موافق نبوده‌اند و از این پس هم نخواهند بود؛ یعنی ایشان همیشه طرف دولت را می‌گیرند. پس امیدوارم این‌ بار هم جلوی تخریب،‌ مقابله و تخاصم گرفته شود.


از یکدست شدن جلوگیری کنند تا از بحران به بن‌بست نرسیم

احمد خرم در پایان صحبت‌هایش گفت: با وجود اینکه از مجلس یازدهمی‌ها شناخت کافی دارم، باز هم امیدوارم مجلسی که یکدست شده است با متانت از همه ظرفیت‌های کشور بهره ببرد و از یکسویه و یکدست شدن نظام مدیریتی کشور جلوگیری کنند تا از بحران به بن‌بست نرسیم .

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعماد آنلاین،تاریخ انتشار:9فروردین 1399،کد خبر:391202،etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
0
تندروهای اصلاح طلب از هر چیزی برای جامعه ایران خطرناک ترند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین