پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۸۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
صاحب خانه‌ها در آمریکا به دنبال صدور حکم تخلیه فوری برای میلیون‌ها مستاجر در این کشور هستند، در حالی که دولت از آن‌ها می‌خواهد تا در این خانه‌ها باقی بمانند تا امکان مقابله با شیوع ویروس کرونا فراهم شود.

شعار سال:روزنامه آمریکایی واشنگتن پست درباره احتمال بی خانمان شدن میلیون‌ها مستاجر در این کشور، در پی تشدید پیامد‌های اقتصادی شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

روزنامه واشنگتن پست نوشت: میلیون‌ها مستاجر در آمریکا با خطر بی خانمان شدن و صدور حکم تخلیه خانه هایشان روبرو هستند.

این روزنامه افزود: صاحب خانه‌ها در آمریکا به دنبال صدور حکم تخلیه فوری برای میلیون‌ها مستاجر در این کشور هستند، در حالی که دولت از آن‌ها می‌خواهد تا در این خانه‌ها باقی بمانند تا امکان مقابله با شیوع ویروس کرونا فراهم شود.

پیش از این پایگاه اینترنتی نیوز بریک که شمار قربانیان و مبتلایان به کرونا را به صورت جهانی منتشر و به روز رسانی می‌کند، اعلام کرده بود شمار جان باختگان ویروس کرونا در آمریکا به ۴۸۵ نفر و شمار افراد مبتلا به ۳۴ هزار و ۶۷۱ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این آمار، بیشترین مبتلایان و آمار مرگ ناشی از کرونا در نیویورک است. تاکنون ۱۵۳ نفر در نیویورک بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و ۱۶ هزار و ۹۲۰ نفر هم مبتلا شده‌اند.

بسیاری در آمریکا ترامپ را به عدم برنامه ریزی مناسب برای مهار ویروس کرونا متهم می‌کنند. این در حالی است که خود ترامپ عملکرد دولت را بسیار خوب ارزیابی کرده است. فرماندار ایالت نیویورک ضمن انتقاد از ترامپ گفته که نمی‌داند در دولت چه می‌گذرد.

شعار سال،با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ 15 فروردین 1399، کد خبر:۷۲۹۲۴۹۰ ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین