پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
رئیس جمهوری آمریکا در ابتدای صحبت‌های خود بار دیگر بر داروی ضد مالاریای هیدروکسی کلروکوئین برای درمان کووید-۱۹ تاکید کرد و گفت ما ۲۹ میلیون قرص هیدروکسی کلروکوئین را در انبارها ذخیره کرده‌ایم.
شعارسال: رئیس جمهوری آمریکا عصر یکشنبه در ادامه نشست‌های تکراری ویروس کرونا، ضعف آشکار شده سیستم درمانی کشورش را متوجه دولت‌های پیشین دانست و گفت اکنون سیستم عالی داریم.
 
دونالد ترامپ که ساعتی پیش از این نشست خبری در یادداشت توئیتری اظهارات تکراری خود را درباره ویروس جدید کرونا به نام «دشمن نامرئی جدید و باهوش» منتشر کرد، گفته بود که ممکن است امروز نشست خبری نداشته باشد.
 
وی در عین حال مدعی شده بود با کارگروه مبارزه با کرونا در حال جلسه است اگر اطلاعات جدیدی نباشد، در جمع خبرنگاران حضور نخواهد یافت اما شروع صحبت‌های امروزش نشان داد برخلاف فقدان اطلاعات جدید، برای فعالیت‌های که شائبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد، هویدا شده است.
 
بن رودز عضو شورای امنیت ملی دوره باراک اوباما درباره این رفتار ترامپ، اظهار کرد: زمان با ارزش است و کارهای زیادی باید انجام شود. چقدر زمان برای آماده شدن برای این نشست‌ها از دست می‌رود؟ آیا بسیاری از مردم واقعا باید هر روز ۲ ساعت در آنجا بایستند؟ یک متخصص را انتخاب کنید تا آنچه مردم باید بدانند را انتقال دهید، از این نمایش روزانه صرف نظر کنید و به کارتان بپردازید.
 
رئیس جمهوری آمریکا در ابتدای صحبت‌های خود بار دیگر بر داروی ضد مالاریای هیدروکسی کلروکوئین برای درمان کووید-۱۹ تاکید کرد و گفت ما ۲۹ میلیون قرص هیدروکسی کلروکوئین را در انبارها ذخیره کرده‌ایم.
 
ترامپ که روز گذشته از همکاری هند برای تامین این دارو خبر داده بود، افزود: علائم بسیار قوی و قدرتمندی وجود دارند که نشان می‌دهد این دارو برای درمان کووید-۱۹ کارایی دارد.
 
وی همچنین درباره تعداد آزمایش کرونا در آمریکا هم گفت: آمریکا اکنون بیش از یک میلیون و ۶۷۰ هزار آزمایش کرونا انجام داده است.
 
بر اساس گزارش‌های اعلام شده، تا این ساعت در آمریکا نزدیک به ۳۳۶ هزار نفر به کووید-۱۹ دچار شده اند و نزدیک به ۱۰ هزار نفر هم جان خود را در اثر این بیماری از دست داده‌اند.
 
به گفته مسئول بهداشت نیویورک به طور معمول در این ایالت روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ نفر مرگ و میر داشته اند در حالی که اکنون به ۲۰۰ تا ۲۱۲ نفر در روز رسیده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی   انتخاب ،تاریخ انتشار:   18 فروردین    1399،کدخبر  :540480  ،  www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین