پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۶۸۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
بانک سرمایه گذاری «گلدمن ساکس» می گوید که رکود ناشی از ویروس کرونا، شدیدتر از آنی خواهد بود که پیشتر انتظار می رفت و بازیابی پس از آن نیز از آن چه تصور می شد، بزرگ تر خواهد بود.

شعار سال :بانک سرمایه گذاری «گلدمن ساکس» می گوید که رکود ناشی از ویروس کرونا، شدیدتر از آنی خواهد بود که پیشتر انتظار می رفت و بازیابی پس از آن نیز از آن چه تصور می شد، بزرگ تر خواهد بود. این بانک انتظار دارد که نرخ بیکاری تا پایان سال، تا ۱۵٪ بالا رود؛ این در حالی است که پیش بینی اولیه از نرخ بیکاری، ۹٪ بود. تولید ناخالص داخلی نیز در فصل اول سال میلادی، ۹٪ کاهش می یابد و نزول آن در فصل دوم، با رقم حیرت انگیز ۳۴٪، که بدترین دوره پس از جنگ جهانی دوم محسوب می شود، تداوم خواهد یافت. هرچند پس از آن، گلدمن انتظار دارد که بهترین فصل تاریخ آمریکا رخ دهد. این نهاد مالی، برای فصل سوم، جهش ۱۹ درصدی فعالیت های اقتصادی را عمدتا به خاطر حمایت مالی و پولی دولت، پیش بینی می کند؛ اگر چه این رقم هم برای تحقق کامل پیش بینی های نخستین گلدمن از تولید ناخالص داخلی سال ۲۰۲۰ کافی نخواهد بود. این بانک پیش بینی می کند که تولید ناخالص داخلی در کل سال، ۶.۲٪ کاهش خواهد یافت که بدترین رقمی است که آمریکا از زمان رکود بزرگ تاکنون تجربه کرده است.

منبع ؛فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین