پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۶۸۹۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
هر زمان برای تک تک دانش آموزان و معلمان گوشی یا تبلت مناسب با یک سیم کارت تهیه کردید و به همراه نت رایگان در اختیارشان قرار دادید می‌توانید به اعمال اجبار و تهدیدتان بپردازید. اصلا قبل از اینکه سیمکارت و تبلت را تحویل دادید خودتان و مجموعه گوش بفرمان تحت مدیریت‌تان تمام آن برنامه های مورد نظرتان را نصب کنید و سپس تحویل معلمان و دانش آموزان بدهید.

شعار سال:اینجانب هیچکدام از پیام رسان های معرفی شده از جانب وزارت آ.پ را نصب نمیکنم، و با گوشی شخصی و هزینه اینترنت شخصی در شبکه اجتماعی شاد نیز فعالیت نمی‌نمایم. بنده بعنوان مالک گوشی هوشمندِ خود و صاحب انحصاری حجم نت خریداری شده با هزینه شخصی حاضر نیستم در اپ‌های معرفی شده از جانب وزارتخانه هیچ حضوری داشته باشم. به دیگر همکاران و دانش آموزان هم توصیه کرده و می‌کنم که آنها نیز هیچ فعالیت و حضوری نداشته باشند.


از خیلی وقت پیش هم در پیام رسان‌های داخلی عضو شده‌ام و مشکلی با آنها ندارم. اما آنجا به اختیار خود و بر اساس نیاز آن زمان بوده است. نه کسی بنده را مجبور کرده بود و نه تهدید شده بودم. جناب وزیر اینجا که بحث کلاس درس و مدرسه نیست. اینجا که بحث محتواهای بی کاربرد و حافظه محور و به دردنخورِ کتب درسی و برنامه‌های فشل و آبکی آموزشی و پرورشی نیست که ما را مجبور می‌کنید حضور داشته باشیم و تازه تهدید هم میکنید!


بفرمایید تهدیدتان را عملی کرده و هرنوع حکمی دلتان میخواهد در مورد بنده صادر نمایید. به بازرسی و هیأت تخلفات اداری معرفی می‌کنید یا هرجای دیگر میل خودتان است.


جناب وزیر؛ شما از آموزش و پرورش چه می‌دانید؟ هم خودتان و هم بیشتر معاونان‌تان...


شما تابحال کلاس درسِ واقعی - نه نمایشی - را از نزدیک دیده اید؟ اصلا می‌دانید معلمی چیست؟ اصلا می‌دانید دانش آموزِ بی بضاعت و محروم چه شکلی است؟ می‌دانید منطقه محروم یعنی چه؟ می‌دانید خانواده هایی که حتی در حالت عادی به نان شب محتاج هستند - چه برسد به این روزهای رکود شدید کسب و کار به دلیل شیوع کرونا - چگونه میتوانند گوشی هوشمند و نت همراه بخرند و بعد به اپ های پر از باگ و جاسوس افزار اجازه دسترسی به تمام مسائل شخصی و خصوصی شان را بدهند؟ هیچ میدانید کارگر روزمزد چگونه روزگار می‌گذراند؟ و یا آن دستفروش و پیک موتوری که این روزها بازارش به کلی تعطیل شده است حتی خودش هم گوشی هوشمند ندارد چه برسد به بچه اش، چگونه می‌تواند اوامر شما را مو به مو اجرا نماید؟


شما که بجای اینکه نماینده و مدافع فرهنگیان در هیأت دولت باشید؛ نماینده و مدافع هیأت دولت در میان فرهنگیان بوده و هستید، و بجای دفاع از حق و حقوق معلمان و بدنه آموزش و پرورش، خود و بیشترِ معاونان و مدیران کل‌تان شده اید ماست مالی کننده سیاست های غلط دولت و حاکمیت در قبال این قشر مظلوم و بی دفاع و با کمک دولت سر گردنه را بر رویشان بسته اید؛ حق ندارید در موارد شخصی معلمان و دانش آموزان که چه اپلیکیشنی را برای برقراری ارتباط و تولید محتوا انتخاب می‌کنند دخالت کرده و واردارشان کنید که فلان کار را بکنند و بهمان کار را نکنند.


هر زمان برای تک تک دانش آموزان و معلمان گوشی یا تبلت مناسب با یک سیم کارت تهیه کردید و به همراه نت رایگان در اختیارشان قرار دادید می‌توانید چنین ادعایی کنید و به اعمال اجبار و تهدیدتان بپردازید. اصلا قبل از اینکه سیمکارت و تبلت را تحویل دادید خودتان و مجموعه گوش بفرمان تحت مدیریت‌تان تمام آن برنامه های مورد نظرتان را نصب کنید و سپس تحویل معلمان و دانش آموزان بدهید.
این تصمیمات یهویی و یک شبه‌تان را ببرید در بین همان مجموعه تحت مدیریت‌تان که چشم و گوش بسته هر خوابی شما میبینید را اجرا می‌کنند اجرایی کنید. ما معلمان و دانش آموزان لزومی نمیبینیم خودمان را درگیر چنین تصمیمات بدون پشتوانه و بی هدف و یک‌شبه‌ بکنیم و همچون حلقه دور و برتان غلام حلقه به گوش شما باشیم.


آن از طرح رتبه‌بندی‌تان که بعد چندین سال شانتاژ خبری و تعویض سه وزیر یک شبه با یک اجی‌مجی حذفش کردید و این از افزایش ۵۰ درصدی حقوق فرهنگیان که به تومان به فرهنگیان اضافه نمودید و به ریال در رسانه ها به گوش جامعه رساندید.


مجموعه تحت امر شما که هنوز کد ملی بنده را بعد از ۲۰ سال خدمت در محروم ترین مناطق کشور بعنوان معلم ثبت نکرده اند و مشمول ۲۰ گیگ اینترنت هدیه ناقابل وزارت ارتباطات نشدم چگونه و با چه رویی ادعای راه اندازی یک شبکه اجتماعی به گستردگی میلیون ها نفر می‌کنند؟ با کدام بستر مناسب؟ با کدام تخصص و پشتوانه؟ با کدام نیرو و هزینه؟


خواب هایتان را برای خودتان و حلقه دور و برتان اجرایی کنید جناب وزیر...
اینجا آموزش و پرورش است و بیشتر از نیمی از جمعیت کشور درگیر آن هستند. خانه خاله و خاله بازی که نیست...

منبع فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
احسنت زنده باد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
بعضی از دانش اموزان نان شب هم ندارن چطور گوشی هوشمند تهیه کنند /هروز هم ی حرف جدید میزنند دیروز وات ساپ بود امروز شاد فردا غمگین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین