پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
طبق اخبار منابع آگاه، سعادتمند پیش از صدور حکم مدیرعاملی مدعی شده بود دوستانی در اروپا دارد که می‌توانند 10 میلیارد تومان به صورت یکجا به استقلال کمک کنند که فعلا خبری از این کمک‌ها نشده است.

شعار سال:طبق اخبار منابع آگاه، سعادتمند پیش از صدور حکم مدیرعاملی مدعی شده بود دوستانی در اروپا دارد که می‌توانند 10 میلیارد تومان به صورت یکجا به استقلال کمک کنند که فعلا خبری از این کمک‌ها نشده است.

 در حالی که فرد نزدیک به مدیرعامل جدید استقلال از قطعی بودن حضورش در این باشگاه به عنوان اسپانسر جدید یاد کرده هنوز این اتفاق به طور رسمی رخ نداده و بی‌پولی باشگاه ادامه دارد.

سعادتمند تاکید کرده بود بعد از حضورش در باشگاه اسپانسر جدید نیز معرفی خواهد شد اما ظاهرا مشکلاتی رخ داده است. جالب اینکه پیش از این نیز رسانه‌ها از ابراز تمایل یک اسپانسر برای پرداخت ۱۵ میلیارد به استقلال به شرط مدیرعامل شدن سعادتمند خبر داده بودند!

طبق اخبار رسیده ،سعادتمند پیش از صدور حکم مدیرعاملی نیز مدعی شده بود دوستانی در اروپا دارد که می‌توانند در ماه‌های آینده ده میلیارد تومان البته نه به صورت یکجا به استقلال کمک کنند که فعلا خبری از این کمک‌ها هم نشده تا روزهای بی‌پولی استقلال ادامه داشته باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان ،تاریخ انتشار:21فروردین1399،کد خبر:39279،farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین