پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
فیفا به دلیل شیوع ویروس کرونا قصد دارد به فدراسیون‌های زیر مجموعه خود یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون دلار کمک کند.در واقع فدراسیون بین المللی فوتبال قصد دارد بخشی از زیان‌هایی که فدراسیون‌های زیر نظرش به دلیل شیوع این ویروس دیده اند، با اهدای این کمک‌ها جبران کند.

شعار سال: فیفا اعلام کرده با توجه به شیوع ویروس کرونا در نظر دارد در قالب پروژه «فیفا فوروارد» یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون دلار به ۲۱۱ فدراسیون‌های زیر مجموعه خود کمک کند.

در واقع فدراسیون بین المللی فوتبال قصد دارد بخشی از زیان‌هایی که فدراسیون‌های زیر نظرش به دلیل شیوع این ویروس دیده اند، با اهدای این کمک‌ها جبران کند.

اگر چنین مبلغی به صورت مساوی بین تمام فدراسیون‌ها تقسیم شود، باید به فدراسیون ایران هم حدود ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار تعلق بگیرد. رقمی که در شرایط فعلی و با توجه به بحران اقتصادی حاکم بر این فدراسیون، می‌تواند بسیاری از گره‌های مالی فوتبال کشورمان را باز کند.

البته با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، فیفا برای انتقال پول به حساب فدراسیون از طریق بانک‌های سوئیسی مشکلات زیادی خواهد داشت.

طبق اعلام علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فیفا به هیچ وجه پول نقد به ایران نمی‌دهد و اگر هم قرار باشد از طریق پروژه آتی فیفا پولی به فدراسیون فوتبال برسد، احتمال دارد این پول هم به شکل تهاتری صرف هزینه‌های جاری فدراسیون مانند پروژه‌های عمرانی، پرداخت حقوق سرمربیان تیم ملی و سایر موارد شود.

البته مشخص نیست آیا بخشی از این کمک باید به باشگاه‌ها اختصاص داده شود یا خیر.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 24 فروردین    99، کد خبر:   7314353، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین