پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
استاندار گیلان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از گسترش این بیماری مقرر شد تا در ماه مبارک رمضان نیز اجتماعات نداشته باشیم.

شعار سال: ارسلان زارع امروز پس از جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به تصمیمات جدید ستاد اظهار داشت: مشاغل و اصناف کم‌خطر استان گیلان همزمان با سراسر کشور مجدداً فعال شدند و گزارشات اعلام شده نشان می‌دهد که واحدهای صنفی پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفتند.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت دریافت کد بهداشتی توسط مشاغل و واحدهای صنفی که مجدداً در حال فعالیت هستند یا قصد بازگشایی واحد خود را دارند گفت: تعدادی از مشاغل کم‌خطر با ورود به سامانه معرفی شده توسط وزارت بهداشت نسبت به دریافت کد بهداشتی خود اقدام کرده و مراحل ثبت‌نام را انجام دادند و کد را دریافت کردند.

زارع از تشویق واحدهای صنفی و صاحبان مشاغلی که برای حفظ سلامت خود و مشتریان به توصیه‌های بهداشتی و خودمراقبتی توجه می‌کنند خبر داد و بیان داشت: در آینده از این صاحبان مشاغل تجلیل می‌کنیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از گسترش این بیماری مقرر شد تا در ماه مبارک رمضان نیز اجتماعات نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه تصمیمات درباره فعالیت مجدد اماکن مذهبی، مساجد و سایر اجتماعات در ماه مبارک رمضان به زودی اعلام می‌شود ابراز داشت: همانطور که برنامه‌های نیمه شعبان به‌صورت مجازی برگزار شد در ایام ماه مبارک رمضان نیز باید شرایط و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده مردم از برنامه‌های مذهبی توسط صدا و سیما ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه آزادسازی تردد خودروها بین استان‌ها از اوایل اردیبهشت ماه و تردد درون استانی از امروز انجام می‌شود خاطرنشان کرد: البته محدودیت‌های شدید و ممنوعیت تردد پلاک‌های غیربومی به استان جزو وانت‌ها و کامیون‌های حمل بار همچنان وجود دارد.

وی ضمن قدردانی از آن دسته از مردم استان که به توصیه‌های بهداشتی توجه می‌کنند و جز در مواقع اضطرار از منازل خود خارج نمی‌شوند گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا هنوز در جامعه وجود دارد از مردم انتظار داریم که همچنان به توصیه‌های بهداشتی، خودمراقبتی و دیگر مراقبتی توجه و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تردد ماشین‌آلات کشاورزی حتی خارج از استان به درون استان بلامانع است تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌ها نیز موظف هستند که در مبادی ورودی استان شرایط و تسهیلاتی فراهم کنند تا در صورت نیاز، ماشین‌آلات کشاورزی از استان‌های همجوار نیز بتوانند وارد استان شوند.

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:24فروردین1399،کد خبر:2242147،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین