پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
پیرو شنیده ها ، در جلسه و دیدار روز یکشنبه 17 فروردین ماه خانم ابتکار با زنان شاغل در سفارتخانه های مستقر در کشور، خانم پاواژه ، نماینده سفارت فرانسه ، اقدام به بیان صحبت های مداخله جویانه و خارج از چارچوبی نموده و با کمال صد تاسف، با سکوت و عدم واکنش خانم ابتکار مواجه شده است . منتظر شفاف سازی ها و توضیحات خانم ابتکار هستیم.

شعار سال :طبق خبرهای رسیده، در تاریخ ۹۹.۱.۱۷ در ساعت ۹ صبح معاون رئیس جمهور در امور زنان(معصومه ابتکار) با زنان شاغل در سفارت خانه های مستقر در ایران دیدار و گفت و گو کرده است.

در این جلسه متاسفانه خانم پاواژو نماینده سفارت فرانسه ( رایزن فرهنگی سفارت فرانسه در تهران) با استفاده از ادبیاتی مداخله جویانه و مغایر با عزت ملی در حضور خانم ابتکار در مورد مسائل زنان کشور صحبت نموده و گفته:
 کشور ایران در شرایط اضطراری است و زنان آن در صدر آسیب هستند. وجود حجاب اجباری در ایران و ممنوعیت مضحک برای زنان ایرانی واقعا نگران کننده است .» متاسفانه خانم ابتکار در برابر این اظهارات مداخله جویانه هیچ واکنشی از خود بروز نداده است.

در پایان بیانیه ای در این جلسه به زبان انگلیسی تنظیم شده و به زنان سفارت خانه های حاضر داده شده است. همچنین این بیانیه در کانال تلگرامی معصومه ابتکار و سایت معاونت زنان تحت عنوان «نامه معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به رهبران سیاسی زن جهان» منتشر گردیده است.

با این وجود و با توجه به موضع منفعلانه و ذلیلانه معاونت زنان در مقابل این گستاخی نماینده سفارت فرانسه ضروی است وزارت امور خارجه ضمن بررسی موضوع نسبت به احضار و تذکر به سفیر فرانسه اقدام شایسته و عزتمندانه را انجام دهد.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین