پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۸۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور در رابطه با همکاری این معاونت با قوه قضائیه در خصوص تدوین لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت» گفت: در ابتدای روند بررسی با قوه قضائیه در ارتباط بودیم اما ماه‌های آخر شاید بیشتر در درون خود قوه نظرات و تفاوت دیدگاه‌هایی بود که در نهایت تغییراتی را که مدنظرشان بود اعمال کردند.

شعار سال: معصومه ابتکار در خصوص خبر تکمیل لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت» از سوی قوه قضائیه و ارسال آن برای دولت گفت: خبر ما این است که لایحه به دست دولت رسیده و از طریق آقای جهانگیری به کمیسیون لوایح ارجاع شده است و این کمیسیون هم در جلسه اخیر خود تصمیم گرفته که در حداقل زمان ممکن بررسی‌ها را انجام دهد تا این لایحه هر چه زودتر و در اسرع وقت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آنچه قوه قضائیه ارسال کرده با نظرات معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری منطبق است یا خیر، گفت: ما نظراتمان را بعد برگزاری نشست‌های تخصصی اعلام خواهیم کرد. در ابتدای روند بررسی با قوه قضائیه در ارتباط بودیم اما ماه‌های آخر شاید بیشتر در درون خود قوه نظرات و تفاوت دیدگاه‌هایی بود که در نهایت تغییراتی را که مدنظرشان بود اعمال کردند.

معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی شده است که لایحه مجددا به قوه قضائیه برگردد، گفت: دیگر بازگشتی وجود ندارد؛ آنها نظراتشان را اعلام کردند و باید در حوزه قضایی این نظرات پیگیری شود اما در بخش‌هایی که مرتبط به خود دولت است، طبعا نظرات دولت اعمال خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري کار ايران ، تاریخ انتشار 12 مهر 98، کد خبر: 817721، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
امنیت از بانوان رو باید از داخل خانواده ها شروع کرد باید به فرزندانمون یاد بدیم که به حقوق بانوان احترام بزاریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
نظرات دولت که مهم نیست نظر مردم باید اعمال شه خانم ابتکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین