پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در مصاحبه اخیر خود عنوان داشته است که در هر دوره ، بخشی از دارایی های خود را از دست داده و میزان دارایی های وی کمتر شده است. پیشنهاد می کنیم که قوه قضائیه و سازمان های بازرسی و نظارتی، به راست آزمایی این ادعا ورود کنند.

شعار سال: معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در مصاحبه اخیر خود عنوان داشته است که در هر دوره ، بخشی از دارایی های خود را از دست داده و میزان دارایی های وی کمتر شده است. در یک دوره خانه خود را از دست داده، در یک دوره مجبور به فروش ماشین خود شده اند و ..... .
پیشنهاد می کنیم که قوه قضائیه و سازمان های بازرسی و نظارتی، به راست آزمایی این ادعا ورود کنند. از خانم ابتکار هم تقاضا می کنیم در خصوص علت فروش خانه خود توضیح دهند.آیا به پرداخت بدهی ، یکی از اعضای خانواده مربوط می شود؟ یا .... .
دیگر مورد قابل طرح در خصوص خانم ابتکار این است که واقعا ایشان چه عملکرد شاخصی در سازمان محیط زیست و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از خود نشان داده اند. لطفا سه مورد از عملکردهای شاخص خود در هر دوره مدیریتی را برای افکار عمومی بیان کنند.
نکته جالب تر اینکه، برخی از کارشناسان به اتمام تاریخی دوران مدیریتی خانم ابتکار اشاره داشته و بازنشستگی را کمترین برخورد برای این مدیر محترم در نظر می گیرند.
ان شاالله که کشورمان ،سعادت و توفیق بهره گیری مستمر از مدیرانی قوی را کسب نموده تا هر مدیریتی با هر سطح از توانمندی ، فرصت حضور در عرصه مدیریت تخصصی را نداشته باشد.

تعداد بازدید : 8

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین