پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر علاوه بر خطوط انتقال گاز سربیشه، اسدیه، قاین، حاجی‌آباد و عشق‌آباد گازرسانی به پنج شهر اسدیه، قهستان، عشق‌آباد، حاجی‌آباد و اسفدن و 44 روستای استان در دست اجرا است.
شعارسال : فرشید دشتی با اشاره به اقدامات لازم شرکت گاز برای گازرسانی در زمستان سال جاری، اظهار داشت: تاکنون برای مقابله با شرایط اضطراری و آمادگی زمستانی اقدامات لازم در خصوص تعمیرات سالانه ایستگاه‌ها و تامین اقلام یدکی آن‌ها و سرویس‌های دوره‌ای تاسیسات گاز صورت پذیرفته است.
وی ادامه داد: به منظور حفظ و ارتقاء آمادگی کارکنان مانورهای قطع گاز در شهرهای مختلف خراسان جنوبی پیاده‌سازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به سرد شدن هوا و استفاده از وسایل گرمایشی از قبیل بخاری و شوفاژ و غیره از مردم استان درخواست می‌شود تا مصرف بهینه گاز طبیعی و مسائل ایمنی دقیق را رعایت کنند.

دشتی بیان کرد: همچنین هم‌استانی‌ها موارد ضروری قبل از راه‌اندازی وسایل گازسوز از قبیل اطمینان از باز بودن دودکش‌ها، وجود کلاهک، عدم نشت گاز از شیلنگ، و استفاده از شیلنگ و بست مناسب را رعایت کنند.

وی ادامه داد: استفاده از وسایل غیرگرمایشی از قبیل اجاق گاز برای گرمایش خلاف مقررات و خطرناک بوده و می‌تواند عواقب جبرانناپذیری حتی مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منواکسیدکربن را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تبیین کرد: در حال حاضر گازرسانی به 16 شهر و 115 روستای استان معادل 87 درصد جمعیت شهری و 24 درصد جمعیت روستایی استان انجام پذیرفته است.

دشتی اضافه کرد: براساس بند «ق» تبصره دو قانون بودجه کشور و با توجه به برنامه مصوب و اختصاص اعتبارات، گازرسانی به شهرها و روستاهای واجد شرایط استان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر خطوط انتقال گاز سربیشه، اسدیه، قاین، حاجی‌آباد و عشق‌آباد گازرسانی به پنج شهر اسدیه، قهستان، عشق‌آباد، حاجی‌آباد و اسفدن و 44 روستای استان در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با اتمام این پروژه‌ها درصد خانوار زیر پوشش شهری به 92 درصد و درصد خانوار زیر پوشش روستایی به 32 درصد میرسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار شنبه 16 آبان 1394 ، کد مطلب : 13940816000989 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین