پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف ۵۲۲ میلیون مترمکعب گاز در اردیبهشت امسال در استان خبر داد.

شعار سال: حسین اکبر افزود: مصرف گاز در اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش داشته که با توجه به جذب بیش از ۵۰ هزار مشترک جدید آماری بسیار مناسب است. در این ماه مصرف گاز در بخش خانگی با چهار میلیون مترمکعب کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۳۵ میلیون مترمکعب رسیده که این نشان‌دهنده نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سراسر استان است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح سفیران انرژی و همکاری فرمانداری‌ها، صدا وسیما، رسانه‌ها و سایر سازمان‌های تبلیغی برای اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی سبب این کاهش مصرف شده است. اکبر ادامه داد: با توجه به صرفه‌جویی‌های صورت گرفته از سوی مشترکان خانگی گاز در استان، شرکت گاز استان گیلان توانست در اردیبهشت امسال با افزایش ۲۰ میلیون مترمکعبی، ۳۴۹ میلیون مترمکعب گاز به بخش‌‌های صنعتی و نیروگاهی استان تزریق کند. وی گفت: ۵۷ درصد از مجموع مصرف گاز در استان در اردیبهشت امسال متعلق به بخش نیروگاهی است و بخش‌های خانگی، صنعتی، حمل و نقل و تجاری هر کدام با ۲۶، ۱۰، ۴ و ۳درصد در رده‌های بعدی مصرف گاز قرار دارند. مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های به‌عمل آمده تا هفته دولت امسال، پنج بخش مشترکان گاز در استان در حدود یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف خواهند کرد.

اکبر همچنین از جذب ۳۴۰۰ مشترک جدید گاز در اردیبهشت امسال خبر داد و اظهار کرد: با جذب این تعداد مشترک مجموع مشترکان گاز در گیلان به یک میلیون و ۲۰هزار مشترک افزایش یافته است. وی ادامه داد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش یافته و با احتساب مشترکان جدید جذب شده، درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی گیلان به ۴/ ۹۳ درصد رسیده است. اکنون ۱۹۰۸ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده با گازرسانی به ۴۲روستای بالای ۲۰ خانوار دیگر این میزان تا هفته دولت به ۱۹۵۰ روستا افزایش می‌یابد. مدیرعامل شرکت گاز گیلان افزود: مهم‌ترین هدف شرکت گاز افزایش سطح رضایتمندی مردم و مشترکان است و این شرکت علاوه‌بر عملیات گازرسانی در استان با راه‌اندازی طرح‌های کیفی همچون قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، ایجاد اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز و امکان پرداخت غیرحضوری از طریق سایت، تلفن ۳۴۱۵ گام‌های موثری در این زمینه برداشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 19 خرداد 97، شماره: 3397884


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین