پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۸۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
عملیات اجرایی گازرسانی به 5 روستای تاکستان با پیش بینی اعتباری حدود 20 میلیارد ریال در حال اجراست.

شعارسال: مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به اینکه درحال حاضر 91 روستای منطقه تاکستان از گاز طبیعی بهره مند هستند، افزود: در حال حاضر پروژه گازرسانی به 5 روستای چنگوره ، مایان ، سراس، شناسوند و قلعه قره داش درحال اجرا هستند که طبق برنامه ریزی های انجام شده ظرف چند ماه آینده به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

اسماعیل مفرد بوشهری در ادامه گفت: بیش از 18 هزار خانوار تاکستانی از گاز طبیعی برخوردار هستند که معادل 100 درصد خانوارهای شهری و 98 درصد خانوارهای روستایی شهرستان تاکستان هستند.

وی وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای منطقه تاکستان را بسیار مطلوب دانست و افزود: در موضوع گازرسانی به واحد های صنعتی تاکستان نیز هم اکنون 325 واحد صنعتی عمده و جزء از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می کنند که امیدواریم با استقبال صاحبان صنایع به اتصال واحدهای خود به شبکه سراسری گاز، این تعداد بیش از پیش افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تعداد مشترکین گاز شهرستان تاکستان را 55 هزار و 745 مشترک اعلام و تصریح کرد: این شرکت با تمام توان در مسیر ارائه خدمات مطلوب به مشترکین گام بر می دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شرکت ملی گاز ایران، تاریخ انتشار:2تیر1397، کدخبر: - : www.nigc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین