پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: در حال حاضر تنها منطقه بدون گاز استان روستاهای محور کرج – چالوس هستند که گازکشی آنها به دلیل صعب العبور بودن مسیر، شرایط آب وهوایی خاص و تردد همیشگی در محور ، سخت است.

شعار سال: حسین تقی نژاد اظهار کرد: البته گازرسانی به این منطقه یکی از مهمترین برنامه‌های امسال شرکت گاز استان است که امید می‌رود با تکمیل طرح و تامین اعتبار مناسب به زودی آغاز شود.

وی با اشاره به وضعیت گازرسانی به برخی روستاهای فاقد گاز استان بیان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 28 روستای فاقد استان در شهرستان‌های ساوجبلاغ و طالقان در حال انجام است. علاوه بر این، عملیات گاز رسانی به پنج روستای طالقان نیز به تازگی آغاز شده و برای گازرسانی به شش روستا نیز در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

این مسئول ادامه داد: بهره مندی از گاز حق طبیعی همه البرزنشینان اعم از ساکنان شهر و روستاهای صعب العبور است و تلاش داریم به سرعت عملیات گازرسانی به تمام روستاهای فاقد گاز استان را انجام دهیم.

تقی نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت پروژه خط لوله تقویتی بوئین زهار تا چهارباغ اشاره کرد و گفت: پروژه خط انتقال تقویتی ۳۶ اینچ بویین زهرا ـ‌ چهارباغ که مربوط به ‏ CGS غرب کرج است، با هدف مدیریت جریان گاز پایدار صورت می‌گیرد. طول تقریبی این خط ۶۵ کیلومتر است و پیش بینی می‌شود با اعتبار 200 میلیارد تومانی اواخر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 2 مرداد 97، کد مطلب: 97050201069، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین