پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، در رابطه با قطعی های مکرر گاز در مناطق مختلف استان گفت: علت این قطعی‌ها توسعه شبکه گازرسانی است.

شعار سال: حسین تقی نژاد در رابطه با قطعی های مکرر گاز در مناطق مختلف استان، اظهار داشت: علت این قطعی ها توسعه شبکه گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: یکی از ویژگی های منحصر به فرد استان البرز مهاجرپذیری آن است و با توجه به اینکه افراد تازه وارد در مناطقی از استان ساکن می شوند، به دلیل عدم وجود شبکه های گازرسانی در آن مناطق، شرکت گاز ناگزیر به توسعه شبکه می شود و سالانه حدود 35 تا 40 هزار مشترک جدید از گاز شهری بهره‌مند می شوند.

تقی نژاد با اشاره به قدمت 31 ساله شبکه ها و خطوط گاز در استان البرز، اظهار کرد: شش هزار کیلومتر شبکه گاز در استان وجود دارد که نگهداشت و بهره‌برداری از این خطوط باید مورد توجه قرار گیرد که برای این امر گاهی لازم است جهت برقراری ایمنی، تعمیراتی در برخی نقاط و خطوط صورت گیرد که منجر به قطعی گاز می شود.

وی توضیح داد: برای توسعه شبکه های گاز، شیر قدیم شبکه های قبلی باید قطع، تست انجام و سپس به نقطه جدید وصل شده و شهروندان جدید از نعمت گاز برخوردار شوند. به همین دلیل دیگر شهروندان نیز ساعاتی را بدون گاز سپری می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به ارزشمند بودن تعمیرات و گاز رسانی به مناطق فاقد گاز شهری تصریح کرد: قطعی گاز با برنامه و اطلاع رسانی شده از قبل، حاکی از ندای خوش برای شهروندان است که مشخص می شود در نقاط دیگر استان، شهروندان از گاز شهری بهره‌مند می شوند و یا تلاش برای ایمنی همشهریان صورت می گیرد.

تقی نژاد بیان کرد: در صورتی که قطعی گاز بدون اطلاع قبلی و برنامه ریزی اتفاق افتاد خبر از حادثه و یا ایراد در شبکه ها می دهد و اجتناب ناپذیر است و بلافاصله گروه های خدمات رسان به محل اعزام می شوند و در جهت ترمیم نقاط حادثه دیده تلاش می کنند.

وی ضمن پوزش از شهروندان بابت قطعی های مکرر گاز مطرح کرد: مردم در ساعات پایانی قطعی که توسط شرکت گاز اعلام می شود در منزل حضور داشته باشند زیرا مأمورین این شرکت برای وصل کردن گاز به درب منازل مراجعه می کنند و گاز به صورت ایمن به شهروندان تحویل داده می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 16 مرداد 98، کد مطلب: 13980516000490: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین