پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از رفع مشکل اراضی شهرک کوثر در این شهرستان خبر داد و گفت: رأی هیئت نظارت غیرقانونی بوده است.
شعارسال: ابوالقاسم پالیزگیر ، بابیان اینکه حدود پنج سال پیش هیئت نظارت جهاد کشاورزی برای اراضی شهرک کوثر واقع در شهرستان ساوجبلاغ رأی غیرقانونی صادر کرده بود، اظهار کرد: طبق این رأی بنا بر ماده ۳۳ جهاد کشاورزی اراضی این شهرک ملی بود.

وی بابیان اینکه این رأی به‌صورت غیرقانونی صادرشده بود، افزود: اهالی این محله حدود ۳۰ سال گذشته مجوز ساخت گرفته بودند و حدود هزار نفر نیز در آنجا سکونت داشتند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به نارضایتی اهالی شهرک کوثر ساوجبلاغ در خصوص این رأی، خاطرنشان کرد: اهالی این محله با تجمع‌هایی در مقابل فرمانداری، اداره منابع طبیعی، استانداری، اداره راه و شهرسازی و غیره اعتراض خود را نشان دادند.

پالیزگیر با اشاره به پیگیری‌های فراوان فرمانداری ساوجبلاغ برای پیگیری مطالبه اهالی این شهرک، تصریح کرد: پس از ۵ سال پیگیری امروز در نشستی با دادستان مرکز استان البرز، مدیرکل بازرسی، معاون استاندار و دیگر مسئولان مربوطه توانستیم مشکل اراضی شهرک کوثر را حل کنیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به آبگیری ۱۰۰ میلی‌لیتر بر ثانیه شهر جدید هشتگرد از سد طالقان، تأکید کرد: این میزان آب از سد طالقان به شهر جدید هشتگرد انتقال می‌یابد و در پی آن مشکل کم‌آبی این منطقه حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخازن آب این منطقه پر است، خاطرنشان کرد: ممکن است به علت انجام اقدامات اجرایی، شاهد قطعی آب یک‌روزه در این منطقه باشیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1397 ، کدخبر: 4373230،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
واقعا من هم مدت هاست دارم میگم که مشکل نظارتی که در تموم بخش های کشور حاکمه یکی از دلایلی به وجود اومدن این معضلات و مشکلاته!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین